اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجمع خیران ماهک:

بیمارستان سرطانی شمال 2 هزار عضو قطره‌ای دارد/ مشارکت فرهنگی بانک‌های مازندران

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان(ماهک) گفت: از زمان آغاز به کار مجموعه ماهک تاکنون بیش از 2 هزار نفر عضو قطره‌ای داریم.

بیمارستان سرطانی شمال 2 هزار عضو قطره‌ای دارد/ مشارکت فرهنگی بانک‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجتبی کواکبیان ظهر امروز در جلسه شورای روابط عمومی بانک‌های مازندران در اداره شعب بانک توسعه تعاون، اظهار داشت: با همکاری رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی تا حدودی ماهک را معرفی کردیم.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از اطلاع‌رسانی برعهده مسئولان واحد روابط عمومی است، ادامه داد: هر چه مسئول روابط عمومی در این زمینه قوی‌تر عمل کند، تعامل و مشارکت بیشتری می‌توانیم داشته باشیم.

نایب رئیس مجمع خیران ماهک با بیان اینکه هدف مجموعه خیران ماهک، احداث بیمارستان فوق ‌تخصصی کودکان مبتلا به سرطان است، خاطر نشان کرد: این اتفاق به همت همه رخ می‌دهد.

کواکبیان با اشاره به اینکه از زمان آغاز به کار مجموعه ماهک تاکنون بیش از 2 هزار نفر عضو قطره‌ای داریم، خاطر نشان کرد: ما فقط اطلاع‌رسانی کردیم و افراد عاشقانه عضو این مجموعه شدند تا به احداث بیمارستان کمک کنند.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی بنا دارد که گزینه کمک به ماهک را در دستگاه‌های خودپرداز قرار دهد، تصریح کرد: از بقیه بانک‌ها هم انتظار داریم با مجموعه ماهک همکاری کنند که این همکاری تا حدودی وجود دارد.

نایب رئیس مجمع خیران ماهک با اشاره به اینکه بانک‌ها بازوان ماهک باشند، گفت: در توان مجموعه ماهک نیست که به تنهایی در این زمینه کار کند و نیازمند نیروی عظیم هستیم.

کواکبیان یادآور شد: بعید می‌دانم که مدیری در مازندران نام پروژه ماهک را بشنود و همکاری نکند.

در بخش دیگری از این نشست، علی فرح‌آبادی اظهار داشت: در دو حوزه از بانک‌ها یاری می‌خواهیم.

عضو هیئت‌ مدیره مجمع خیران ماهک تصریح کرد: بحث خرید رسانه برای ما بسیار سنگین است و سعی می‌کنیم از فضاهای رایگان استفاده کنیم و شعبه‌های بانک‌ها می‌توانند این فضا را در اختیار ما قرار دهند.

وی افزود: از هر طریقی می‌توانید در این زمینه به ما کمک کنید.

فرح‌آبادی با اشاره به اینکه شبکه بانکی استان، کارکنان زیادی دارد که می‌توانند عضو قطره‌ای ماهک شوند، گفت: تقاضا داریم این اطلاع‌رسانی بین کارکنان شبکه بانکی استان صورت گیرد.

انتهای پیام/86007/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول