اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

مسئولان تأمین اجتماعی کشور به درمانگاه شیروان توجه کنند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خواستار توجه اساسی مسئولان درمان و تأمین اجتماعی کشور به درمانگاه تأمین اجتماعی شیروان شد.

مسئولان تأمین اجتماعی کشور به درمانگاه شیروان توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالرضا عزیزی ظهر امروز در بازدید از درمانگاه تأمین اجتماعی شیروان، اظهار کرد: با توجه به ارائه خدمات مطلوب این درمانگاه به دو شهرستان شیروان و فاروج، اما این مرکز درمانی از کمترین امکانات بهداشتی و درمانی برخوردار است.

وی تصریح کرد: امکانات موجود این درمانگاه به نسبت جمعیت بیمه شده دو شهرستان 60 هزار نفری اندک است و مسئولان باید برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ازدحام و شلوغی بیش از حد در درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان را سبب محروم ماندن بسیاری از بیمه شدگان از دریافت خدمات درمانی این درمانگاه دانست.

وی کمبود فیزیکی این درمانگاه را هم علت بر مزید آن دانست و گفت: بر همین اساس بیمه شدگان تأمین اجتماعی بایستی برای معاینه یا انجام سایر امور پزشکی به دیگر درمانگاه‌های بخش خصوصی یا دولتی این شهرستان مراجعه کنند.

عزیزی سه شیفته بودن درمانگاه، جذب پزشک و امکانات، توسعه فیزیکی و ارتقای درمانگاه را به سطح دو از جمله راهکارهای رفع مشکلات بیمه شدگان این مرکز درمانی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: کمبود امکانات در این مرکز اعتراض مردمی را در بر داشته است البته پیش از این اعضای شورای اسلامی شیروان نیز از کمبود امکانات این مرکز انتقاد کرده بودند.

به گزارش فارس، در این بازدید فرماندار، اعضای شورای اسلامی، مدیرکل درمان تأمین اجتماعی و مدیرکل تأمین اجتماعی و شماری از مسئولان استان و شهرستان از درمانگاه تأمین اجتماعی شیروان، نماینده شیروان را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/63002/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول