اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل خبر داد

اختصاص 400 میلیون ریال اعتبار برای محوطه سازی چشمه سرخون

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: 400 میلیون ریال اعتبار برای محوطه‌سازی چشمه برد گوری روستای سرخون اختصاص داده شد.

اختصاص 400 میلیون ریال اعتبار برای محوطه سازی چشمه سرخون

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد فیروز خسروی پیش ازظهر امروز در نشست مدیریت بحران این شهرستان، اظهار داشت: 400 میلیون ریال اعتبار برای محوطه سازی چشمه برد گوری روستای سرخون تخصیص داده شد.

وی افزود: با توجه به مشکل آب روستای سرخون این میزان اعتبارات برای محوطه سازی چشمه بردگوری روستای سرخون به‌منظور مصارف غیر آشامیدنی و اختصاص سه تانکر سیار آبرسانی برای مصارف آشامیدنی اهالی این روستا تخصیص داده شده است.

خسروی در ادامه با اشاره به علت مسدود بودن جاده ارتباطی فرعی روستای عزیز آباد و مراد آباد از توابع این شهرستان، افزود: نشست 20 سانتیمتری کوچه‌ای در روستای گردپینه بر اثر عبور لوله گاز بعد از بارندگی اخیر علت مسدود شدن این محور ارتباطی است.

فرماندار شهرستان اردل خاطرنشان کرد: برهمین اساس لازم است تا اداره راه و شهرسازی و اداره گاز هرچه سریعتر نسبت به رفع نقص موجود اقدام کنند.

این مسئول اضافه کرد: اختلال و آسیب‌دیدگی خطوط شبکه بر اثر رعد و برق نیز علت اصلی قطعی برق روستاهای دهستان دیناران اعلام شده است.

وی خدمت به مردم را وظیفه تمام مسئولان برشمرد و متذکر شد: افتخار تمام مسئولان خدمت به مردم است که در این راه نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.

فرماندار شهرستان اردل بر ضرورت پاسخگویی شفاف به مردم تاکید کرد و اذعان داشت: پاسخگویی به مطالبات مردمی روند توسعه و پیشرفت جامعه را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/68003/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول