اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر استان مرکزی خبر داد:

اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار به منظور راه‌اندازی انبار امدادی درمحلات

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اختصاص 5 میلیارد ریال به منظور راه‌اندازی انبار جمعیت هلال احمر شهرستان محلات خبر داد.

اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار به منظور راه‌اندازی انبار امدادی درمحلات

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مرتضی سلیمی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌‌های عمرانی جمعیت هلال احمر شهرستان محلات اظهار داشت: تامین انبار امدادی و تجهیز آن یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌‌های هلال احمر محلات بوده که امید می‌رود با تخصیص پنج میلیارد ریال اعتبار به منظور ساخت این انبار به زودی شاهد افتتاح و راه اندازی انبار امدادی این شهرستان باشیم.

وی تصریح کرد: پایگاه امداد جاده‌ای محلات نیز با مشکلات و کاستی‌های فراوانی روبرو است که با اختصاص 150 میلیون ریال اعتبار انتظار می‌رود این کاستی‌ها برطرف شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان مرکزی هم اکنون از نظر زیرساختی با کمبودی مواجه نیست، گفت: خوشبختانه امکانات زیرساختی در اکثر شهرهای استان فراهم است و هیچ کدام از شهرهای استان کمبودی در زمینه امکانات و تجهیزات ندارد، اما تقویت و ارتقای هرچه بهتر وضعیت کمی و کیفی هلال احمر شهرستان‌‌ها در دستور کار قرار دارد.

سلیمی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما امدادگران هلال احمر امسال نیز همانند سال‌های گذشته طرح امداد و نجات زمستانی را به مرحله اجرا گذاشته‌اند.

وی همچنین در سفر یک روزه خود به شهرستان محلات با اعزام 60 نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر محلات به اردوی زیارتی مشهد مقدس موافقت کرد.

انتهای پیام/87001/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول