اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت:

شاهد حاکمیت بیشتر ارزش‌ها در دانشگاه آزاد هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: با مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی شاهد حاکمیت بیشتر ارزش‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و در کوچک‌ترین فعالیت‌ها و در تمام عرصه‌ها ارزش‌های اسلامی مطرح است.

شاهد حاکمیت بیشتر ارزش‌ها در دانشگاه آزاد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید خزایی صبح امروز در آیین بیست و هشتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد واحد جیرفت در این شهرستان اظهار داشت: 9 دی خلق حماسه بزرگ و به یادماندنی در طول تاریخ انقلاب اسلامی است، هر چند مسئله‌ای مانند فتنه سال 88 دل مقام معظم رهبری و دوست‌داران نظام را به درد آورد اما نتایج خوبی داشت و حماسه 9 دی نظام را در برابر فتنه‌گران داخلی بیمه کرد.

وی با اشاره به سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در سال 63 افزود: دانشگاه آزاد نهاد مقدسی است زیرا برگرفته از بطن انقلاب است و با دعای خیر بنیانگذار انقلاب اسلامی و با کمک یک‌میلیون تومانی ایشان راه‌اندازی شد.

* دانشگاه آزاد از برکات انقلاب اسلامی

خزایی تصریح کرد: این دانشگاه در خطبه‌های نماز جمعه پا به عرصه گذاشت و از زمان تأسیس رشد و توسعه این دانشگاه چیزی شبیه معجزه است که بدون کمک دولت امروز با برترین دانشگاه‌های کشور رقابت می‌کند و در عرصه بین‌الملل حرف برای گفتن دارد و این از برکات انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: با مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی شاهد حاکمیت بیشتر ارزش‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و در کوچک‌ترین فعالیت‌ها و در تمام عرصه‌ها، ارزش‌های اسلامی مطرح است.

خزایی با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در رشد و توسعه منطقه اذعان داشت: این واحد از زمان تأسیس هم‌پا و در مواردی پیشتاز از واحدهای دیگر کشور و به عنوان بزرگترین واحد منطقه هفت است.

* 100 عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: این واحد بیش از 100 عضو هیئت‌علمی، 230 کارمند با بیش از 70 هزار متر فضای آموزشی، رفاهی، کارگاه‌ها، مزارع و ... دارد و زمینه برای فعالیت و تحصیل جوانان مهیا است.

خزایی با بیان اینکه دانشگاه‌های دولتی ظرفیت پذیرش این تعداد دانشجو را نداشتند، افزود: با تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی خیل عظیم جوانان علاقمند به تحصیل که پشت دیوارهای کنکور مانده بودند و فقط در صورت توان مالی در خارج از کشور به تحصیل می‌پرداختند، مشغول تحصیل شدند.

وی با اشاره به مشکلات این واحد که ناشی از پراکندگی ساختمان‌های دانشگاه است، تصریح کرد: این مشکل هزینه‌های دانشگاه را به شکل سرسام‌آوری بالا برده و زمین 20 هکتاری که ساختمان تحصیلات تکمیلی در قسمتی از آن احداث شده است، شرکت عدالت دادگستری مدعی 13 هکتار آن است که باید پیگیری شود.

انتهای پیام/80002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول