اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه ملایر خبر داد

اخذ مجوز انتشار 6 نشریه علمی، تخصصی توسط دانشگاه ملایر

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ملایرگفت: هیئت نظارت بر مطبوعات داخلی وزارت ارشاد اسلامی در دی ماه سال‌جاری با انتشار شش نشریه علمی ـ تخصصی در دانشگاه ملایر موافقت کرد.

اخذ مجوز انتشار 6 نشریه علمی، تخصصی توسط دانشگاه ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، داریوش سوری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر اخذ این مجوزها در انتشار نشریات را در دانشگاه ملایر گامی بزرگ در راستای توسعه علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه برشمرد و اظهار کرد: انتشار این مجله‌های علمی باعث ترغیب اساتید و دانشجویان دانشگاه ملایر و دیگر مؤسسات آموزشی و پژوهشی کشور به مقوله پژوهش و تولید علم خواهد شد.

وی تولید علم بومی مبتنی بر نیازهای کشور را مهم‌ترین گام در توسعه همه‌جانبه کشور عنوان کرد و افزود: در شرایط کنونی که استکبار جهانی شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران اسلامی به کار بسته است، جهاد علمی و جنبش نرم‌افزاری رسالت خطیر دانشگاهیان و دانشجویان است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه ملایر ابراز داشت: امیدواریم که با تلاش و کوشش نخبگان، دانشجویان و فرهیختگان کشور شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر فراز قله‌های علم و فناوری در سراسر جهان باشیم.

وی در ادامه نشریاتی را که مجوز آنها از سوی وزارت ارشاد صادر شده را شامل مجله علمی ـ پژوهشی علوم پایه (شیمی و فیزیک) به مدیر مسئولی دکتر مهدی رضایی صامتی، پژوهش‌نامه عمران و معماری ایران به مدیرمسئولی دکتر علیرضا باقریه، پژوهش‌نامه علوم مهندسی به مدیرمسئولی دکتر محمد یگانه قطبی، پژوهش‌نامه علوم پایه به مدیرمسئولی دکتر محمد مرادی و پژوهش‌نامه علوم کشاورزی و منابع طبیعی به مدیرمسئولی دکتر علیرضا ایلدرمی عنوان کرد.

انتهای پیام/898013‌/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول