اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار ماهنشان خبر داد

خدمات رایگان پزشکی در دهه فجر انقلاب اسلامی

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار ماهنشان با اشاره به فعالیت‏های فرهنگی در دهه مبارک فجر گفت: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران خدمات رایگان پزشکی به شهروندان ماهنشانی ارائه می‏شود.

خدمات رایگان پزشکی در دهه فجر انقلاب اسلامی

سیده سکینه موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برای دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه‏های متنوعی برای بانوان برنامه‏ریزی شده است.

وی فعالیت‏های صورت گرفته در ایام‌الله 9دی را مناسب توصیف کرد و افزود: فعالیت‏های فرهنگی بانوان در شهرستان ابهر به مناسب 9 دی قابل تقدیر است.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار ماهنشان به نشست‏های سیاسی و بصیرت‌افزایی در 9 دی اشاره کرد و یادآور شد: فعالیت‏های مناسبی در این حوزه صورت گرفت.

* همایش‏های فرهنگی برای بانوان روستایی مصوب شده است

وی برگزاری همایش‏های فرهنگی برای بانوان روستایی را مورد تاکید قرار داد و افزود: این همایش‏ها همواره در برنامه کاری بانوان ماهنشانی قرار دارد.

موسوی با بیان اینکه برگزاری جلسات پرسش و پاسخ برای افزایش اگاهی نوجوانان و جوانان حائز اهمیت است، اظهار داشت: جلسات پرسش و پاسخ مناسبی در 9 دی برگزار شده است.

* همایش انقلاب اسلامی و تاثیر آن بر بنیان خانواده در ماهنشان

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار ماهنشان با اشاره به برنامه‏های مصوب برای دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: همایش انقلاب انقلاب اسلامی و تاثیر آن بر بنیان خانواده از محور‏های مهم فرهنگی بانوان ماهنشان است.

وی برگزاری این همایش را دارای اهمیت توصیف کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران موجبات تحکیم بنیان خانواده را در جامعه اسلامی فراهم کرده است.

* برگزاری جشنواره سرود انقلاب در مساجد شهرستان ماهنشان

موسوی از برگزاری جشنواره سرود انقلاب خبر داد و یادآور شد: جشنواره سرود انقلاب در مساجد شهرستان ماهنشان و روستاها برگزار خواهد شد.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار ماهنشان به برنامه میهمانی لاله‌ها اشاره کرد و افزود: به مناسبت 12 بهمن برنامه میهمانی لاله‌ها در شهرستان ماهنشان برگزار می‏شود.

وی فعالیت بانوان در برنامه‌های فرهنگی دهه مبارک فجر را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: فعالیت‏های فرهنگی دهه فجر با مشارکت گسترده بانوان برگزار خواهد شد.

* تجلیل از خانواده شهدا وظیفه دینی و ارزشی جامعه است

موسوی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر از خانواده شهیدان تجلیل خواهد شد، اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا وظیفه دینی و ارزشی جامعه است.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار ماهنشان توزیع بروشور را از دیگر فعالیت‏های فرهنگی بانوان در شهرستان ماهنشان نام برد و ادامه داد: معرفی انقلاب در قالب بروشور در برنامه مصوب بانوان قرار دارد.

وی به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی اشاره کرد و گفت: مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی در بین کودکان و نوجوانان برگزار می‏شود.

موسوی برگزاری مسابقات ورزشی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: مسابقات ورزشی در بخش‏های مختلف برای بانوان برنامه‏ریزی شده است.

انتهای پیام/73002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول