اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل تاکید کرد

لزوم شرکت هنرمندان در جشنواره بین‌المللی «بانوی فضیلت»

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بر شرکت هنرمندان این استان در جشنواره بین‌المللی فرهنگی «بانوی فضیلت، حامی رسالت» تاکید کرد.

لزوم شرکت هنرمندان در جشنواره بین‌المللی «بانوی فضیلت»

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، منصور شرفی در نشست شورای اداری اظهار داشت: با توجه به تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر و به مناسبت هزار و پانصد و یکمین سال تولد اولین زن مسلمان، جشنواره فرهنگی ـ بصیرتی حضرت خدیجه (س) با وجهه بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی محکوم کردن اهانت بازیگران نظام سلطه به پیامبر عظیم‌الشان حضرت محمد (ص)، تبیین الگوهای رفتاری اولین زن مسلمان حامی رسالت برای نسل جوان، ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی زنان در عرصه اجتماع و خانواده را از اهداف این جشنواره برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل همچنین به دیگر اهداف منتشره در فراخوان این جشنواره اشاره کرد و افزود: تبیین بینش حجاب و عفاف از منظر زنان برتر جهان اسلام حضرت خدیجه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س)، گسترش تحقیق و پژوهش در خصوص موضوعات جامعه زنان تاثیرگذار در حوزه فرهنگ و هنر، آشنایی با ادبیات دینی و اشعار آیینی در خصوص حضرت خدیجه (س)، گرامیداشت پدیدآورندگان آثار برتر دینی فرهنگی در زمینه سیره، شخصیت و زندگی حضرت خدیجه (س) از دیگر اهداف این جشنواره بین‌المللی می‌باشند. 

شرفی ضمن اینکه خواستار مشارکت ادارات و دستگاه‌های اجرایی شد، تاریخ نهایی ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را 10 دی ماه عنوان کرد و اظهار داشت: علاقمندان جهت اطلاع از آخرین اطلاعات جشنواره می‌توانند به آدرس www.banooyefazilat.ir و http://ardebil.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

وی در پایان اذعان داشت: مراسم پایانی جشنواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معرفی برگزیدگان طی روزهای سوم و چهارم بهمن ماه در محل سالن سینمایی متبوع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62003/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول