اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی چرام:

سیمای استانی دنا از هنرمندان چرامی هم استفاده کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد چرام با بیان اینکه چرام مهد هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: از مسئولان شبکه استانی دنا می‌خواهیم از وجود هنرمندان اصیل چرامی در برنامه‌های مختلف هنری فرهنگی این شبکه استفاده کند.

سیمای استانی دنا از هنرمندان چرامی هم استفاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید محمد تقوی عصر امروز در حاشیه شورای اداری شهرستان چرام با بیان این که چرام شهرستان نوپایی است، اظهار کرد: این شهرستان از نظر فرهنگی و هنری مادر همه شهرستان‌های استان است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام با اشاره به تعامل و همکاری گسترده‌ای که بین ادارات این شهرستان وجود دارد، عنوان کرد: همین مسئولیت‌پذیری و تعامل باعث پیشرو بودن چرام در برگزاری برنامه‌های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه هر کاری از دستمان برآید برای این شهر فرهنگی انجام می‌دهیم، ابراز کرد: زمانی که نمایش آقای موسوی از شهرستان چرام به پاکستان راه یافت اسمی از شهرستان‌های دیگر نبود.

این مسئول اضافه کرد: امیدواریم با اهتمام و همکاری تمامی فرهیختگان، هنرمندان، اندیشمندان، مسئولین و کارکنان کارهایی را که در سطح استانی برای این شهر تعریف شده به سرانجام برسانیم.

تقوی با بیان اینکه برنامه‌های صدا و سیما با نام‌های شویل دنا، عصر دنا و نسیم دنا و با محوریت یک موضوع و یکی بودن مجری و دکور است، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم شبکه استانی ما از این حالت یک‌نواختی خارج شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام خواستار استفاده از ظرفیت‌های این شهرستان در صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد شد و تصریح کرد: امیدوار هستیم با همکاری هنرمندان و  اصحاب فرهنگی بتوانیم از جایگاه برتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد دفاع کنیم.

وی بر نهادینه کردن برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و خواستار توجه به استعدادها و ظرفیت‌های این شهرستان غنی شد.

این مسئول اولویت برنامه‌های مناطق محروم را در جهت تقویت برنامه‌های فرهنگی در رفع محرومیت دانست و گفت: در کنار شهرستان ما باید به پتانسیل‌های موجود در روستاها هم توجه ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/82002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول