اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد یادواره شهدای دماوند خبر داد

احداث موزه شهدا در دماوند / ساخت مجموعه فرهنگی شهدا و ایثارگران در بام ایران

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد یادواره شهدای شهرستان دماوند، احداث موزه شهدا و مجموعه فرهنگی شهدا و ایثارگران را از اولویت‏های شهرستان دماوند اعلام کرد.

احداث موزه شهدا در دماوند / ساخت مجموعه فرهنگی شهدا و ایثارگران در بام ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در نشستی با مشاور استاندار تهران در امور ایثارگران، از تلاش و زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند قدردانی و به برنامه هفتگی دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان دماوند اشاره کرد.

وی بیان داشت: ما هرچه داریم، از خون پاک شهدا و ایثار ایثارگران است و آنچه برابر ایثار این قشر انجام می‏دهیم، ذره‏ای بیش نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند به توجه و خدمت‏رسانی بیش از پیش به جامعه ایثارگران اشاره و تأکید کرد: به‏کارگیری فرزندان شهدا و ایثارگران در نهادها و ادارات، شرکت در مراسم ویژه ایثارگران و یادواره‏های شهدا و نیز ساماندهی و نگهداری از گلزار مطهر شهدا همواره باید مورد توجه مسئولان دستگاه‏های اجرایی قرار گیرد.

قاسمی‏فرزاد، احداث موزه شهدا و مجموعه فرهنگی شهدا و ایثارگران را از اولویت‏های شهرستان دماوند اعلام کرد.

وی افزود: زمینی به این منظور توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند شناسایی و به مسکن و شهرسازی معرفی شده که نیازمند همراهی مسئولان استانی است تا این مجموعه که در جهت حفظ آثار باقیمانده از شهدا بسیار ضروری است، به زودی احداث شود.

رئیس ستاد یادواره شهدای شهرستان دماوند تأکید کرد: رؤسای ادارات باید موضوع دیدار با خانواده‏های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را در دستور کار خود قرار دهند.

قاسمی‏فرزاد از بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین مشاور امور ایثارگران فرمانداری دماوند خواست تا برنامه زمان‏بندی خاصی را در این زمینه تدوین کنند و در اختیار ادارات قرار دهند تا این برنامه با جدیت بیش از پیش به اجرا گذاشته شود.

انتهای پیام/2568/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول