اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد تاکستان:

گسترش جنبش نرم‌افزاری از اهداف ستاد ایثارگران است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان گفت: گسترش جنبش نرم‌افزاری از اهداف پیش روی ستاد شاهد و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان است.

گسترش جنبش نرم‌افزاری از اهداف ستاد ایثارگران است

محمد بهرامی‌زاده امروز در حاشیه بازدید از ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: ستاد شاهد و ایثارگران در راستای خدمت‌رسانی به یادگاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از سال 80 در واحد دانشگاه آزاد تاکستان آغاز به کار کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان افزود: تسهیل در امور آموزشی، تربیتی، رفاهی و نیز خدمت‌رسانی بیشتر به بازماندگان دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جمله اهدافی پیش‌بینی شده برای گسترش این ستاد در تاکستان است.

وی افزود: ستاد شاهد و ایثارگر واحد دانشگاهی تاکستان بر اساس آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همواره در پی این مهم بوده تا با انجام مطلوب خویش سبب گسترش فعالیت‌ها و برنامه‌های دینی و فرهنگی در محیط دانشگاهی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان اضافه کرد: روان‌سازی امور ثبت‌نام، ارائه راهنمایی و مشاوره تحصیلی، برگزاری کلاس‌های تقویت علمی، نشست‌های کارشناسی بررسی مشکلات رفاهی در حوزه آموزشی و خدماتی از جمله خدمات ستاد شاهد و ایثارگر در بخش آموزشی است.

بهرام‌زاده بیان داشت: برگزاری جلسه‌های پرسش و پاسخ، ارائه تخفیف در پرداخت شهریه، پیگیری در پرداخت وام‌های ضروری ازدواج نیز در حوزه مالی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه برپایی سفرهای زیارتی و برگزاری اردوهای علمی و تفریحی از اولویت‌های مذهبی ستاد شاهد و ایثارگر در حوزه تقویت باور‌های دینی است، متذکر شد: راه‌اندازی هسته‌های علمی و پژوهشی نیز از دیگر اولویت‌های این ستاد در بخش‌های علمی و پژوهشی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه گسترش فعالیت‌های فرهنگی با جدیت در این واحد دانشگاهی در حال پیگیری است، اذعان داشت: رسیدگی به روحیه معنوی و دینی در دانشجویان از مهمترین دغدغه‌هایی است که متولیان فرهنگی در دانشگاه‌ها باید از آن برخوردار بوده و در این راستا گام بردارند.

انتهای پیام/77005/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول