اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین تأکید کرد

برقراری فضای عاطفی با ایثارگران رویکرد محوری بنیاد شهید

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برقراری فضای عاطفی با ایثارگران رویکرد محوری بنیاد شهید استان قزوین است.

برقراری فضای عاطفی با ایثارگران رویکرد محوری بنیاد شهید

نادر نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تا پیش از سال 84 تشکیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب سه نهاد ستاد آزادگان سرافراز، امور جانبازان و بنیاد شهید اداره می‌شد، اما از ابتدای دولت نهم با اجرای طرح تجمیع این سه نهاد به یک نهاد تبدیل شدند که امروز با نام بنیاد شهید و امور ایثارگران شناخته می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: طرح تجمیع سه نهاد بنیاد، ستاد آزادگان و امور جانبازان در برخی استان‌ها به صورت آزمایشی از اواخر سال 83 و به صورت رسمی از ابتدای سال 84 آغاز شد و تا به‌ امروز این مجموعه در قالب یک نهاد اداره شده است.

وی عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز از ابتدای سال 84 با این رویکرد جدید وارد عرصه شده و تاکنون خدمات متمایز و چشم‌گیری را به آحاد ایثارگران سرفراز این استان در شهرستان‌های مختلف ارائه کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با تشریح فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد در عرصه رسیدگی به وضعیت ایثارگران، خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان  تصریح کرد: هفت معاونت هم‌اکنون در بنیاد شهید استقرار دارند که وظیفه هر معاونت رسیدگی و ارائه خدمت در حوزه خاصی است.

نصیری ادامه داد: معاونت تعاون در حوزه ارائه و پرداخت حقوق، معاونت بهداشت و درمان در حوزه درمان و پایش سلامت، معاونت مسکن در حوزه امور عمرانی و تهیه مسکن، معاونت فرهنگی در حوزه برگزاری اردو‌های زیارتی و آموزش عالی، معاونت پژوهش در واحد پژوهش و شناسایی آثار شهدا در مجموعه بنیاد شهید استان قزوین فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: معاونت نیروی انسانی نیز به عنوان اساس و زیرمجموعه تمام واحد‌ها وظیفه ساماندهی و نیرو‌سازی در بنیاد شهید را برعهده دارد که بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین متذکر شد: در دوره جدید رویکرد و نگاه بنیاد شهید بر این است که بتواند با حداکثر ظرفیت‌ها در راستای ارائه خدمت و پیگیری مطالبات ایثارگران حرکت کند و با همین فعالیت‌ها مقدمه را برای قدردانی از گوشه‌هایی از ‌مقاومت‌ها و ایثارگری‌های ایثارگران در ایام دفاع مقدس را فراهم کند.

نصیری خاطرنشان کرد: برقراری رابطه عاطفی بین مسئولان بنیاد شهید و خانواده‌های معزز شهدا نیز در سال جاری در سرلوحه کار و تلاش تمام فعالان و خدمتگزاران بنیاد شهید استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/77005/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول