اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خبر داد

اجرای 34 ویژه‌برنامه ایثارگران گیلان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از اجرای حداقل 34 ویژه‌برنامه ایثارگران در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

اجرای 34 ویژه‌برنامه ایثارگران گیلان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد اسماعیلی ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز فرهنگی آموزشی شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان اظهار کرد: دستگاه‌های عضو کمیته ایثارگران استان حداقل 34 برنامه به مناسبت سی‌وچهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در دست اقدام دارند و برنامه‌های بعضی از سازمان‌ها به بیش از 100 برنامه می‌رسد.

وی آذین‌بندی اداره‌ها، مراکز فرهنگی، بازار و معابر، مساجد و ... را از وظایف عمومی دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان عنوان کرد و افزود: هدایت و حمایت در برنامه‌ریزی فعالیت‌های ویژه ایام‌الله دهه فجر با رویکرد بهره‌گیری از جوامع هدف دستگاه‌های اجرایی عضو با هدف تهییج افکار عمومی در ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جمله وظایف عمومی دستگاه‌های مذکور است.

اسماعیلی با تاکید بر حضور فعال اعضای کمیته در برنامه‌های عمومی اعضای ستاد دهه فجر به‌ویژه برنامه‌های 21 و 22 بهمن‌ماه سال جاری، تصریح کرد: صدور بیانیه فراخوان عمومی برای پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی و حضور در برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و پشتوانه مردمی انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان جهت‌گیری اساسی در ارائه خدمات سازمانی به‌ ویژه ملاقات‌های عمومی مدیران دستگاه‌ها در ایام‌الله دهه فجر انقلاب را با محوریت مساجد به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی با هدف الگوسازی مناسب در خدمت‌رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: تجلیل و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها با محوریت شهدا و ایثارگران دوران پیروزی انقلاب با هدف تعظیم شعائر انقلاب اسلامی از وظایف دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

وی اجرای برنامه‌های اختصاصی هر کدام از اعضای کمیته ایثارگران گیلان را مبتنی بر راهبرد اساسی اقتصاد مقاومتی و خط‌مشی محتوایی توجه کامل به ارزش‌های دینی و اخلاقی عنوان کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه ارائه تصویر هنرمندانه از انقلاب اسلامی در قالب فعالیت‌های نو و بدیع، نشاط‌آور و امیدآفرین از وظایف ویژه دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است، یادآور شد: فراگیرسازی برنامه‌ها به ‌ویژه برای گروه‌های مختلف سنی نوجوان، جوان و صنوف و همچنین تبیین کارآمدی نظام در عرصه‌های مختلف از دیگر وظایف کمیته مذکور است.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول