اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک رزمنده دفاع مقدس:

مسئولان برای حل مشکلات ایثارگران تلاش کنند

خبرگزاری فارس: یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس از مسئولان خواست تا برای حل مشکلات ایثارگران و خانواده‌های آنان تلاش بیشتری کنند.

مسئولان برای حل مشکلات ایثارگران تلاش کنند

مهدی مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: آن طوری که در صدا و سیما و رسانه‌ها اعلام می‌شود به ایثارگران رسیدگی نمی‌شود.

وی افزود: حرف‌هایی که زده می‌شود فقط در حد کاغذبازی و تلویزیون است و اقدامات آنچنانی برای رفع مشکلات ایثارگران انجام نمی‌شود.

برادر شهید شنبه مقصودی تصریح کرد: تعداد زیادی از رزمندگان داریم که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و اگرچه ترکش نخورده‌اند اما نیاز به توجه بیشتری دارند زیرا آثار مخرب جنگ در‌آنها وجود دارد و نیاز به درمان دارند.

این ایثارگر دفاع مقدس اضافه کرد: انتظار داریم مسئولان امر بعد از بازنشستگی هم به مشکلات رزمندگان و ایثارگران و خانواده‌هایشان رسیدگی کنند و این طور نباشد که دیگر به فراموشی سپرده شوند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با خداوند متعال معامله کردند و به دفاع از قرآن، دین و کشور رفتند، اضافه کرد: تعداد زیادی از فرزندان ایثارگران بیکار هستند که باید مسئولان امر برای اشتغال آنها چاره اندیشی کنند.

به گفته مقصودی تجلیل از ایثارگران، رزمندگان، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان نباید در یک روز خلاصه شود بلکه مسئولان در طول سال به یاد آنها باشند و مشکلات آنها را برطرف کنند.

این بازنشسته سپاه پاسداران، دفاع از انقلاب اسلامی را وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: این انقلاب به سادگی به دست نیامده است و همه مردم و مسئولان باید برای حفظ آن تلاش کنند.

وی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس گوشت و بدن انسان‌های پاک و مخلص در مقابل تیرهای توپ و تانک قرار داشت و اکنون هم اجازه نمی‌دهیم  از خدا بی خبران اهداف انقلاب را به فراموشی بسپارند.

مقصودی ادامه داد: اگر خدای نکرده حادثه‌ای مانند جنگ تحمیلی و یا فتنه سال 1388 اتفاق بیفتد به خط مقدم می‌رویم و با سینه‌ای چاک، به مقابله با دشمنان می‌پردازیم.

این برادر شهید در ادامه به بیان برخی مشکلات خانواده‌های شهدا اشاره کرد و گفت: اگر تمام دنیا را به یک فرزند شهید بدهی برای او ارزش یک لحظه در آغوش پدر نشستن را ندارد ولی نباید این طور هم باشد که مسئولان فرزندان و خانواده‌های شهدا را فراموش کنند و نسبت به آنها کم توجه باشند.

انتهای پیام/72004/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول