اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین خبر داد

احداث مجتمع فرهنگی ورزشی ایثارگران در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان قزوین از احداث و بهره‌برداری از یک مجتمع فرهنگی و ورزشی در بویین‌زهرا خبر داد.

احداث مجتمع فرهنگی ورزشی ایثارگران در بویین‌زهرا

نادر نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه در سال جاری تحقق اصل اقتصاد مقاومتی در سرلوحه کار مسئولان قرار دارد، اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری از تمام امکانات برای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی فراهم کرده و دوشادوش ملت برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه عظمت جمهوری اسلامی امروز معاندان را دچار بهت و حیرت کرده است، افزود: ضرورتی که امروز احساس می‌شود، آن است که بتوان با توان بیشتری و انگیزه پایدار در مسیر خدمتگزاری به ویژه به قشر‌های مختلف جامعه ایثارگران گام برداشته و سبب رضایت‌مندی و آسایش بیشتر آنان شد.

این مسئول با بیان اینکه موضوع تحریم‌ها چیز جدیدی نبوده و تاکنون بار‌ها دشمنان به فشار و تحریم روی‌ آورده‌اند، تصریح کرد: دشمنان اسلام و قرآن سعی دارند تا با استفاده از حربه‌های این چنینی سبب ایجاد ناامیدی و شکاف بین مردم و کارگزاران نظام اسلامی شوند که قطعا این توطئه نیز شکست خورده و از بین می‌رود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تأکید کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی موفقیت‌های چشم‌گیر و تمام عیاری را در عرصه بین‌المللی با خود به ارمغان آورده که تمام این موفقیت‌ها به پاس اعتماد و روحیه خودباوری ملت و جوانان بوده است.

نصیری بیان داشت: طرح ایجاد ارتباط عاطفی با خانواده ایثارگران نیز از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است که با جدیت پیگیری می‌شود.

وی پیرامون گسترش ویژه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی برای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران متذکر شد: احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه ایثارگران و خانواد‌های معظم شهدا در بخش مرکزی بویین‌زهرا جزو برنامه‌های جاری بنیاد شهید است که در دست اقدام و عملیاتی کردن قرار دارد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: 30 طرح از مجموع 900 طرح ماندگار مربوط به مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

انتهای پیام/77005/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول