اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

بی‌اعتنایی به عقبه فتنه 88 ساده‌لوحی است

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: این نگاه به حوادث سال 88 که هیچگونه طراحی از سوی دشمنان پشت آن نبوده است ساده‌لوحانه است.

بی‌اعتنایی به عقبه فتنه 88 ساده‌لوحی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، اسماعیل زارعی کوشا در جمع پرسنل پادگان منظریه در خصوص اهمیت بصیرت و نقش این عنصر مهم در استمرار مسیر انقلاب و جلوگیری از انحرافات، گفت: اگر یک نگاه عمیق به عنصر بصیرت داشته باشیم به این نتیجه مهم دست می‌یابیم که اسلام و ایمان یک فرد مسلمان وابسته به بصیرت اوست و اگر یک انسان مسلمان بصیرت نداشته باشد از مسیر درست منحرف شده و در نتیجه به گمراهی و ضلالت دچار خواهد شد.

وی به نمونه‌هایی از بی‌بصیرتی خواص در تاریخ مسلمین اشاره کرد و گفت: وقوع حوادث ناگواری مانند صفین و نهروان در دوران امامت علی (ع) و همچنین در رأس آنها وقوع حادثه عاشورا و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ناشی از بی‌بصیرتی مسلمانان بود.

فرماندار قم گفت: عنصر بصیرت در حادثه کربلا حلقه مفقوده‌ای بود که مسلمین را از شناخت امام زمان خویش بازداشت و موجب شد که امت پیامبر(ص) فرزند پیامبر خویش را با آن وضعیت به شهادت برسانند.

وی در ادامه سخنان خویش به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اشاره کرد و افزود: این نگاه به حوادث سال 88 که هیچگونه طراحی از سوی دشمنان پشت آن نبوده است ساده‌لوحانه است. دشمنان از مدت‌ها پیش برای فتنه سال 88 طراحی کرده بودند و به دنبال براندازی نظام سیاسی ایران بودند که با تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران خداوند مکر فتنه‌گران را به خود آنها بازگرداند و به این ترتیب نظام مقدس جمهوری اسلامی از یک پیچ مهم تاریخی عبور کرد.

زارعی کوشا ضمن اشاره به این سخن امام راحل(ره) که فرمودند «هرجا دشمنان از شما تعریف و تمجید کردند در مسیرتان شک کنید و هر جا مسیر و اقدام شما مورد مخالفت دشمنان بود بدانید راهتان درست است» گفت: سران فتنه 88 اگر این سخن امام را مد نظر قرار می‌دادند به راحتی می‌توانستند مسیر درست را تشخیص داده و از تبدیل شدن به آلت دست دشمنان این مرز و بوم بر علیه ملت رشید ایران اسلامی رهایی یابند. 

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول