اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس:

امکانات حوزه درمان و سلامت تجمیع شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس گفت: در کشور امکانات بسیاری در حوزه سلامت و درمان وجود دارد که باید مدیریت و تجمیع شود.

امکانات حوزه درمان و سلامت تجمیع شود

رسول خضری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ملت ایران مردمی با وفا، سخاوتمند و بزرگوار در دنیا هستند و در همه جای دنیا این یک امر طبیعی است که مردم به ویژه در بخش درمان همکاری داشته باشند و بسیاری از کارها را خودشان به عهده گیرند تا کمکی به درمان هموطنان خود انجام داده باشند.

وی با بیان اینکه در کشور امکانات بسیاری وجود دارد که باید مدیریت و تجمیع شود، افزود: یقین دارم در آینده نزدیک مسائل تأمین سلامت و درمان مردم به آسانی انجام خواهد شد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تأمین امنیت و سلامت مردم از اولویت‌های نظام است خاطر نشان کرد: هر چه گام در حوزه تعلیم و تربیت و سلامت برداشته شود به همان اندازه پیشرفت در این امور افزایش می‌یابد.

خضری خواستار توجه هر چه بیش‌تر مسئولان به حوزه بهداشت و درمان شد و متذکر شد: برای اینکه در این زمینه به موفقیت برسیم لازم است مسئولان نیز دغدغه این حوزه را داشته باشند.

این مسئول در پایان دعوت هر چه بیشتر مردم برای مشارکت در این حوزه را خواستار شد و اذعان داشت: در این زمینه باید فرهنگ‌سازی‌های لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/61012/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول