اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران رضایت‌بخش نیست، گفت: از این پس هفته‌ای یکبار برای تکمیل این طرح مسافر گچساران خواهم بود.

روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران رضایت‌بخش نیست

به گزارش خبرگزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سیدحسین صابری ظهر امروز در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه بیمارستان 96 تختخوابی گچساران اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم در حال اجرا در این شهرستان بوده که از نیازهای ضروری گچساران است.

وی ابراز داشت: مدت زمان تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی گچساران 18 ماه بود که هم‌اکنون افزون بر 60 ماه از آغاز کار احداث پروژه می‌گذرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طبق وعده‌های داده شده، این پروژه می‌بایست تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسید، یادآور شد: در بررسی‌های به عمل آمده در طول چهار ماه اخیر، روند اجرای تکمیل بیمارستان به کندی پیش می‌رود.

صابری کیفیت اجرای پروژه را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: برای تسریع در اجرا و تکمیل باید قاطعیت بیشتری به خرج دهیم.

وی با تأکید بر اینکه باید در هزینه‌کرد بیت‌المال دقت بیشتری شود، بر نظارت هر چه بیشتر بر روند اجرای این پروژه از سوی مسئولان تأکید کرد.

صابری با بیان اینکه در حال حاضر در فصل طلایی کار در گچساران قرار داریم، از پیمانکار خواست تا با بهره‌گیری از توان نیروی انسانی و افزایش نیروی کار، روند اجرا و تکمیل پروژه را سرعت بخشد.

وی با انتقاد از روند طولانی اجرای این پروژه ابراز داشت: مهلت یک‌ماهه‌ای به پیمانکار فعلی پروژه داده می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در صورتی که در مدت این یک‌ماه پروژه افزایش شش درصدی پیشرفت فیزیکی داشته باشد ادامه کار نیز به پیمانکار فعلی داده می‌شود.

صابری تصریح کرد: برای نظارت بیشتر بر روند اجرای بیمارستان 96 تختخوابی، هفته‌ای یکبار به گچساران سفر کرده و از نزدیک کار تکمیل این پروژه را مورد بازدید و ارزیابی قرار می‌دهم.

وی با اشاره به بازدید خود از بیمارستان شهید رجایی گچساران و گفت‌و‌گو با مردم، پرسنل و کادر درمانی این بیمارستان یادآور شد: در حال حاضر بیمارستان شهید رجایی تنها بیمارستان این شهرستان بوده که با توجه به قدیمی ‌بودن ساختمان، مردم و پرسنل بیمارستان با شرایط سختی مواجه هستند.

صابری با بیان اینکه تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی در کوتاه‌ترین زمان ممکن از ضروریات مورد تأکید است، ابراز داشت: در بهمن‌ماه در کارگاه بیمارستان 96 تختخوابی حضور پیدا کرده و اگر روند کار افزایش حداقل شش درصدی نداشت به بدترین شکل ممکن با پیمانکار برخورد خواهم کرد.

وی با اشاره به پایان مهلت قرارداد پیمانکار در 15 دی‌ماه خاطرنشان کرد: در صورت رضایتمندی از روند اجرا، قرارداد تمدید می‌شود.

صابری با بیان اینکه در زمان تمدید قرارداد هیچ پیش‌شرطی مورد قبول نیست، عنوان داشت: در صورت رضایتمندی برای ادامه کار، قرارداد تا تاریخ تیرماه 92 تمدید شده و پیمانکار باید در هفتم تیرماه و به یاد شهدای این روز، پروژه بیمارستان 96 تختخوابی گچساران را آماده بهره‌برداری و افتتاح کند.

وی یادآور شد: در این مدت پیمانکار از حمایت‌های معنوی مسئولان و شخص استاندار برخوردار بوده و لازم است با تمام توان کار خود را ادامه دهد.

انتهای پیام/82001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول