اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

تشییع فوتی‌ها از بیمارستان شهید‌رجایی گچساران مشکل‌ساز است

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با بیان این‌که تشییع فوتی‌ها از بیمارستان شهید‌رجایی گچساران مشکل‌ساز است، گفت: این فرهنگ به دلیل اینکه بیمارستان باید محلی برای درمان و آرامش بیماران باشد باید حذف شود.

تشییع فوتی‌ها از بیمارستان شهید‌رجایی گچساران مشکل‌ساز است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد، با تشکر از پیگیری‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راستای روند تسریع پروژه‌ها و طرح‌های موجود در این شهرستان اظهار کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مدت کمی که از حضور وی در این استان می‌گذرد، 16 جلسه در گچساران حضور داشته‌ که امیدوارم آثار مثبت حضور و پیگیری ایشان در آینده نزدیک نمود پیدا کند.

وی با اشاره به سفرهای هیئت دولت به گچساران به ارائه آمار پروژه‌های این سفرها پرداخت.

فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم تشییع افراد متوفی از محل بیمارستان شهید رجایی به بهشت زهرای این شهرستان گفت: این فرهنگ به دلیل اینکه بیمارستان باید محلی برای درمان و آرامش بیماران باشد باید حذف شود.

شفیعی ابراز داشت: ممکن است بیماری نیاز به درمان اورژانسی و فوری داشته باشد که برگزاری این مراسم ممکن است سبب ایجاد ترافیک و بروز حادثه‌ای ناگوار شود.

وی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا فرهنگ حذف برگزاری مراسم از محل بیمارستان شهید رجایی تا مکان بهشت زهرای گچساران را از خانواده و وابستگان خود آغاز کنند تا این حرکت سبب نهادینه شدن حذف این فرهنگ در گچساران شود.

شفیعی با اشاره به واگذاری اراضی برای طرح‌های کشاورزی و صنعتی عنوان کرد: بنا به وجود کمیته حفاظت از اراضی ملی بروکراسی اداری زمان‌بر می‌شود.

فرماندار گچساران یادآور شد: بر اساس بخشنامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور مورخه 30 فروردین 91، در صورتی که روند بروکراسی اداری توسط اداره‌ها یک ‌ماهه انجام نگیرد این تعلل به معنای مثبت است.

وی متذکر شد: متقاضیانی که شش ماه اراضی خود را معطل کرده‌اند باید آن را عودت دهند، معاونان ما این مسئله را پیگیری خواهند کرد و در صورت وجود چنین افرادی زمین پس گرفته و به افراد بعدی واگذار می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه از مردم ولایت‌مدار گچساران که در سالروز 9 دی حماسه‌ای بزرگ آفریدند تشکر می‌کنم، بیان داشت: این حضور خودنمایی معنوی ملی و سیاسی مردم گچساران بود که نشان از بصیرت و درک عمیق مردم از رویدادهای انقلاب دارد.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: حضور و حماسه مردم در روز 9 دی شیرینی خاصی داشت زیرا حضور مردم در این روز مردمی بود.

انتهای پیام/82014/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول