اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیمارستان صحرایی پاکدشت روی داد

ارائه خدمات درمانی به بیش از 4600 نفر از بیماران

خبرگزاری فارس: مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ از ارائه خدمات درمانی به بیش از 4 هزار و 600 نفر از بیماران در بیمارستان صحرایی پاکدشت خبر داد.

ارائه خدمات درمانی به بیش از 4600 نفر از بیماران

مسعود جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از ارائه خدمات درمانی به بیش از 4 هزار و 600 نفر از بیماران در بیمارستان صحرایی شهدای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد و گفت: پزشکان و پیراپزشکان بسیجی در قالب کاروان درمانی 120 نفره متشکل از پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک، داروساز، رادیولوژیست، پرستار و پیراپزشک بسیجی متعهد و دلسوز روزانه در 18 درمانگاه تخصصی و بخش‌های مختلف بیمارستان صحرایی سازماندهی و به بیماران خدمات درمانی، تشخیصی و دارویی رایگان ارائه کردند.

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ همچنین از ارجاع 90 نفر از بیماران بی‌بضاعت برای انجام خدمات فوق تخصصی، عمل جراحی و بستری در بیمارستان پشتیبان و 9 بیمارستان همکار بیمارستان صحرایی گزارش داد و اظهار داشت: بیمارستان هفت تیر به عنوان بیمارستان پشتیبان و مادر بیمارستان صحرایی در نظر گرفته شد.

وی در ادامه از کسب و ارتقاء سطح آمادگی پزشکان و پیراپزشکان بسیجی در حوادث غیر مترقبه و بلایا خبر داد و تاکید کرد: انتقال وسایل و تجهیزات پزشکی و اعزام تیم های درمانی متخصص به بیمارستان صحرایی و تغییر فضای آموزش و کلاس درس به محیطی درمانی و بیمارستانی در کمتر از دو ساعت نشان از سطح آمادگی و انسجام تیم‌های درمانی بسیج جامعه پزشکی است. 

ویزیت بیش از 7500 نفر بیمار در بیمارستان صحرایی پاکدشت

جهانگیری همچنین ویزیت بیش از 7 هزار و 500 نفر بیمار از زمان بیماریابی در 21 روستای شهرستان تا مرحله ارائه خدمات درمانی در بیمارستان صحرایی و توجه به درمان بیماران و ارتقاء سلامت را از اهداف دیگر بیمارستان صحرایی برشمرد.

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در پایان از راه اندازی درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی بسیج جامعه پزشکی با پشتیبانی بیمارستانهای  تهران در راستای کسب آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در حوادث و بلایا در حواشی تهران در دهه فجر 91 خبر داد.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول