اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فوتبال صنعت ساری:

بازی با پرسپولیس در آینده به کمک صنعت ساری می‌آید

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری گفت: بازی تدارکاتی با پرسپولیس تهران در آینده به بازیکنان تیم کمک شایانی می‌کند.

بازی با پرسپولیس در آینده به کمک صنعت ساری می‌آید

کاوه پاشایی پس از شکست تیمش در دیدار دوستانه مقابل پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: پرسپولیس از باشگاه‌های بزرگ ریشه‌دار، نامی و پرهوادار فوتبال کشور است که با تلاش بیش از اندازه موفق شدیم بازی تدارکاتی با این تیم انجام دهیم.

وی افزود: دو تیم بازی بسیار خوبی را انجام دادند که این بازی برای تقویت روحی و روانی بازیکنان صنعت ساری در آینده تاثیر مثبتی دارد.

سرپرست صنعت ساری در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره به دیدار ما آمد که این بازی تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما برای حضوری پرقدرت در لیگ است.

وی ابراز داشت: بازیکنانم بازی قابل قبولی را مقابل بازیکنان باتجربه پرسپولیس تهران انجام دادند که این بازی کادر فنی تیم را برای موفقیت بیشتر امیدوار کرده است.

سرپرست صنعت ساری افزود: بازیکنان ما در هر دو نیمه بازی برابری را مقابل پرسپولیس تهران به نمایش گذاشتند که اگر بازیکنانم قدر موقعیت‌ها را بهتر می‌دانستند نتیجه بازی می‌توانست مساوی باشد.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری در بازی تدارکاتی و دوستانه مقابل پرسپولیس تهران که شامگاه دوشنبه 11 دی در ورزشگاه درفشی‌فر تهران برگزار شده با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.

در این بازی هادی نوروزی و سیف‌اللهی برای پرسپولیس تهران و شفیعی برای صنعت ساری گلزنی کردند.

صنعت ساری به عنوان یکی از نمایندگان مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور است.

انتهای پیام/86005/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول