اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسعود مرادی:

علنی شدن اختلافات جامعه داوری به فوتبال آسیب می‌رساند

خبرگزاری فارس: داور بازنشسته فوتبال کشورمان گفت: علنی شدن اختلافات جامعه داوری به طور قطع به کل فوتبال ایران آسیب می‌رساند.

علنی شدن اختلافات جامعه داوری به فوتبال آسیب می‌رساند

مسعود مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برای توسعه رشته پرطرفدار و جذاب فوتبال باید تمام بخش‌ها و حلقه‌های این رشته ورزشی کار خود را به درستی انجام دهند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها، مدیریت فدراسیون، مدیریت باشگاه‌ها، بازیکنان و مربیان، فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی حاشیه فوتبال و بالاخره داوران از جمله بخش‌های اصلی فوتبال هستند که همگی باید در یک چارچوب منطقی و بر اساس یک برنامه‌ریزی کلان و جامع حرکت کنند.

بهترین داور بین‌المللی فوتبال کشورمان تاکید کرد: به طور قطع هر یک از این بخش‌ها اگر دارای مشکل بوده و در مسیر صحیح حرکت نکنند، کل چرخه فوتبال با مشکل روبه‌رو می‌شود.

* ای کاش اختلافات داوران علنی نمی‌شد

مرادی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه اختلافات جامعه داوری طی روزهای اخیر چه تاثیری بر فوتبال ایران خواهد داشت؟ گفت: متاسفانه در این روزها شاهد بودیم که برخی مسائل به صورت علنی در رسانه‌ها مطرح شد.

وی تاکید کرد: از آنجایی که داوران در هر کشوری مورد احترام و وثوق همه هستند و باید اینگونه نیز باشد، بروز و علنی شدن اختلافات درون گروهی آنها آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای فوتبال به دنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: متاسفانه این اتفاق رخ داده و اگر هر چه سریعتر اقدامات لازم برای رفع اختلافات و سوء تفاهم‌ها صورت نگیرد، کل فوتبال کشورمان آنهم در آستانه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی آسیب خواهد دید.

مرادی با تاکید بر اینکه نمی‌خواهد در مورد درگیری‌های لفظی برخی از اعضای جامعه داوری موضع‌گیری داشته باشد؟ گفت: امیدوارم طرفین بحث با لحاظ کردن منافع فوتبال و درک شرایط حساسی که در پیش داریم، هر چه سریعتر به اختلافات خود پایان دهند.

وی در پایان اظهار داشت: به طور قطع داوران به ویژه داوران پیشکسوت این توانایی و قدرت مدیریتی را دارند که هر چه سریعتر به اختلاف نظرها و سوء تفاهم‌های پیش آمده پایان داده و امیدواریم رسانه‌ها نیز در این زمینه همکاری و هوشیاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/64001/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول