اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال قائمشهر:

واگذاری سهام نساجی در هیئت فوتبال صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال قائمشهر گفت: سهام باشگاه فرهنگی و ورزشی نساجی قائمشهر فقط در هیئت فوتبال استان به مالک جدید واگذار می‌شود.

واگذاری سهام نساجی در هیئت فوتبال صورت می‌گیرد

مهدی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قائمشهر بیان داشت: باشگاه نساجی در حال حاضر خریدار دارد و مسئولان نیز از واگذاری نساجی به افراد با صلاحیت استقبال می‌کنند.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیئت فوتبال استان و شهرستان نیز از سرمایه‌گذار و یک اسپانسر قوی برای حمایت تیم مردمی نساجی حمایت کامل می‌کند که این توافق به صورت دوطرفه باشد.

ابراهیمی گفت: مالک جدید نساجی خانم مریم امیر کمالی در نظر دارد که واگذاری باشگاه در دفترخانه صورت گیرد که اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان با این مسئله به شدت مخالفت دارند.

رئیس هیئت فوتبال قائمشهر تصریح کرد: واگذاری باشگاه نساجی به مالک جدید باید کاملا قانونی بوده و این واگذاری فقط در اداره کل ورزش و جوانان و یا هیئت فوتبال استان و در حضور مسئولان باید صورت گیرد.

وی افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی متعلق به مردم مازندران به ویژه شهروندان قائمشهری است که به هیچ عنوان نباید این باشگاه تغییر نام و یا اینکه از استان قائمشهر به شهر دیگری واگذار شود.

ابراهیمی از هدیه 2 درصدی سهام مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به هیئت فوتبال استان خبر داد و ابراز داشت: سعادتمند که مالک 2 درصد سهام باشگاه نساجی بود سهمیه خود را به مردم مازندران هدیه کرد.

رئیس هیئت فوتبال قائمشهر در پایان اظهار داشت: در دو نوبت به اتفاق مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، مسئولان هیئت فوتبال استان و رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر برای واگذاری 98 سهام باشگاه منتظر خانم امیرکمالی بودیم که او و یا نماینده او در جلسه حضور پیدا نکردند.

انتهای پیام/86005/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول