اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرفنی تیم‌های پایه ذوب‌آهن:

فوتبال غیرقابل پیش‌بینی در ایران قابل پیش‌بینی است

خبرگزاری فارس: بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است اما در حال حاضر فوتبال ایران قابل پیش‌بینی شده و دیگر از آن بازیکنان با کیفیت دهه 60 و 70 در تیم ملی خبری نیست.

فوتبال غیرقابل پیش‌بینی در ایران قابل پیش‌بینی است

هاشم سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم ذوب‌آهن در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر نتوانست توقعات هواداران، کارگران زحمتکش کارخانه و مسئولان باشگاه را برآورده کند.

وی با بیان اینکه مسائل اقتصادی گریبانگیر تمام تیم‌های ماست، تصریح کرد: باید بگویم فوتبال صنعت است، بازیکنان ما پول حرفه‌ای می‌گیرند اما تفکرات حرفه‌ای ندارند و از نظر کیفی علاوه بر کیفیت پایین بازیکنان کیفیت لیگ هم آمده و همین کیفیت را در تیم ملی نیز مشاهده می‌کنیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است اما در حال حاضر فوتبال ایران قابل پیش‌بینی شده و دیگر از آن بازیکنان با کیفیت دهه 60 و 70 در تیم ملی خبری نیست و دیگر بازیکنانی مانند علی دایی و عابدزاده در فوتبال ایران پدید نمی‌آید.

وی با بیان اینکه در فوتبال ایران استعداد وجود دارد تاکید کرد: پرورش این استعدادها سخت است در کمال تأسف با ورود پول ظرفیت بازیکنان ما پایین آمده و در این راه باید به رده‌های پایه توجه زیادی بشود.

بازیکن سابق تیم استقلال اضافه کرد: باید از لحاظ تکنیکی و اخلاقی روی بازیکنان در رده‌های پایه کار شود تا بازیکنان ظرفیت گرفتن این پول‌ها را داشته باشند و یک زندگی سالم را در کنار تیم و جامعه داشته باشند.

وی افزود: به طور مثال بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های دنیا اگر خطایی را مرتکب شوند تمام جامعه و رسانه‌ها آن خطا را تعقیب می‌کنند اما در کشور ما بازیکنان حمایت می‌شوند که همین موضوع موجب می‌شود در جامعه بازیکن سالاری پدید بیاید.

مدیرفنی تیم‌های پایه ذوب‌آهن در ادامه به تیم فوتبال ذوب‌آهن اشاره و اضافه کرد: به عنوان یک ذوب‌آهنی خوشحال می‌شوم تیم موفق بشود و در حال حاضر هم حمایت همه جانبه انجام شد تا فرهاد کاظمی توانست بازیکنان مد نظر خود را جذب کند.

وی گفت: آرزوی قلبی هر مربی این است که مربی ذوب‌آهن شود چرا که از لحاظ سخت افزاری یکی از پرامکانات‌ترین تیم‌های لیگ است و همچنین یکی از تیم‌های کم حاشیه لیگ است که انتظار می‌رود در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کند.

مدیرفنی تیم‌های پایه ذوب‌آهن ادامه داد: تمام تیم‌ها در نیم فصل دوم نسبت به یکدیگر شناخت پیدا کرده‌اند و دروازه‌ها کوچک شده و کار سخت می‌شود.

وی با اشاره به بازیکنان جذب شده در نیم فصل توسط ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: این تیم بازیکنان خوبی مانند کاسپاروف، فوفانو، جراح کار و علیرضا محمد را جذب کرد که بازیکنان بسیار خوبی هستند.

سلطانی افزود: در حال حاضر بازیکنان خوبی در همه پست‌ها در تیم وجود دارند که تنها باید در تیم جا بیفتند تا با انجام بازی‌های خوب بتوانند جواب هواداران و کارگران زحمتکش و مسئولان کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن را بدهند.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول