اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

‌حاشیه‌ها بلای جان فوتبال چرام شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با بیان اینکه پیگیر همه مشکلات فوتبال این شهرستان خواهم بود، گفت: طی روزهای آینده نشستی در این خصوص با مسئولین شهرستان خواهم داشت.

‌حاشیه‌ها بلای جان فوتبال چرام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ‌کمیسیون امنیت فوتبال با حضور فرماندار، رئیس ورزش و جوانان و جمعی از فوتبالیست‌های این شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

علیرضا نیکروز در حاشیه این نشست با بیان اینکه نظرها این است که امروزه فوتبال به عنوان یک صنعت پر درآمد مورد استفاده قرار می‌گیرد، اظهار کرد: بازیکنان ما وقتی در زمین‌های خاکی بازی ‌می‌کنند به مراتب با انگیزه‌تر از بازیکنان دارای امکانات هستند.

فرماندار چرام اضافه کرد: انتظار ما از جوانان بیش از شرایط موجود است چرا که حس می‌شود میزان علاقه‌مندی در بین جوانان به شدت پایین آمده است.

وی ضمن تشکر از مدیران مدرسه فوتبال گفت: مدارس فوتبال ما نقش مهم و  بسزایی در پرورش استعدادها دارند بنابراین باید تقویت شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه نباید با کم کاری در این زمینه فوتبال شهرستان را در آینده با کمبود شدید فوتبالیست‌های پرورش یافته روبه‌رو کرد، عنوان کرد: در گذشته معلمان ورزش قبل از بازیکنان با پوشیدن لباس ورزشی در زمین فوتبال حاضر می‌شدند که این موضوع باعث ایجاد انگیزه‌ای مضاعف در بین دانش‌آموزان می‌شد.

وی به اهمیت حضور فوتبالیست‌های کم سن و سال در مدارس فوتبال اشاره کرد و ادامه داد: هر چه تعداد مدارس با کیفیت فوتبال ما بیشتر شود، می‌توانیم بازیکنان مدرسه‌ای بیشتری را پرورش و به تیم‌ها معرفی کنیم.

نیکروز خواستار تلاش مسئولان شهرستان جهت مساعدت و همکاری بیشتر با تیم‌ها شد و گفت: نباید به علت عدم حمایت مسئولان از فوتبال شهرستان، جوانان در حال فاصله گرفتن و دوری از ورزش باشند و حمایت هم لازم نیست حتما مالی باشد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام در ادامه با بیان اینکه نباید اجازه دهیم اتفاقات تلخ سال‌های گذشته رخ دهد، متذکر شد: باید به خود بقبولانیم که فوتبال فقط یک بازی است و هر تشنج و حساسیتی که هست در همان مستطیل سبز بماند و به بیرون کشیده نشود.

وی تماشاگران را بهترین داوران بازی دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ فوتبال باید نهادینه شود و هر چند کمبودها و مشکلات از طرف ما بوده اما دوستان باید در این زمینه همیاری کرده و تشنج به وجود نیاورند.

نیکروز با بیان اینکه پیگیر مشکلات فوتبال شهرستان خواهیم بود، تصریح کرد: صبح فردا و یا طی روزهای آینده نشستی در این خصوص با مسئولین شهرستان خواهیم داشت.

انتهای پیام/82002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول