اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران خبر داد

پخش زنده بازی‌های تیم فوتبال نفت گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران از پخش زنده بازی‌های تیم فوتبال نفت این شهرستان به زودی از شبکه استانی دنا خبر داد.

پخش زنده بازی‌های تیم فوتبال نفت گچساران

ابوالحسن غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های ما در چشم‌انداز 5 ساله فوتبال نفت توجه ویژه به فوتبال پایه است.

وی توجه و حمایت از فوتبال پایه گچساران را ضروری دانست و افزود: بدون توجه به فوتبال پایه نمی‌توان به آینده امیدوار بود و برای همین در چشم‌انداز 5 ساله برنامه ویژه‌ای را به فوتبال پایه اختصاص دادیم.

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: تیم فوتبال نفت رده‌های مختلفی هم چون نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان دارد و این یک نقطه قوتی برای فوتبال شهرستان محسوب می‌شود.

غلامی ادامه داد: از ابتدای شروع برنامه 5 ساله همه مربیان تیم‌های پایه را موظف کردیم که آموزش‌های صحیح و به روز را فرا گیرند و این آموزش‌ها را به بازیکنان انتقال دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به امکانات سخت‌افزاری خوبی که داریم، می‌توانیم در زمینه تقویت تیم‌های پایه و افزایش سطح کیفی این تیم‌ها و بازیکنان موفقیت بیشتری داشته باشیم.

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: تاکنون نزدیک به 70 درصد به اهداف و برنامه‌های مورد نظر خود در چشم‌انداز 5 ساله رسیده‌ایم و امیدواریم که تا پایان چشم‌انداز مورد نظر این آمار به صد درصد برسد.

غلامی در خصوص بودجه امسال تیم نفت یادآور شد: به لطف خداوند در صورتی که تیم نفت به لیگ یک صعود کند، کل بودجه این تیم به مرز 5 میلیارد ریال می‌رسد.

وی با بیان این‌که در صورتی که تیم نفت به لیگ یک صعود نکند، بودجه امسال این تیم نزدیک به 4 میلیارد ریال خواهد بود، افزود: در مجموع امسال تیم نفت با کمترین بودجه بسته شده است.

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران ابراز داشت: در صورت صعود به لیگ یک برنامه 5 ساله دیگری را ارائه خواهیم داد و من اعتقاد دارم که اگر نگاه فوتبالی داشته باشیم، می‌توانیم خالق یک اتفاق بزرگ شویم و به لیگ برتر صعود کنیم.

غلامی در خصوص پخش نشدن زنده بازی‌های تیم نفت از شبکه استانی دنا بیان داشت: با پیگیری‌های مدیریت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و قول مساعد مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد مقرر شده که به زودی بازی‌های تیم نفت به صورت زنده از این شبکه پخش شود.

انتهای پیام/82010/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول