اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

جوانان تهدید‌های استکبار را به فرصت تبدیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: جوانان تهدید‌های استکبار را به فرصت تبدیل می‌کنند.

جوانان تهدید‌های استکبار را به فرصت تبدیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبگرم استان قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل در همایش بصیرتی دانشجویان آوج که در خانه فرهنگ شهر آبگرم برگزار شد، اظهار داشت: حماسه 9 دی‌ روز میثاق امت با ولایت بود که سبب شد اقتدار ایران اسلامی به رخ بیگانگان کشیده شده و توطئه‌های آنان خنثی شود.

وی افزود: دشمنان با شیوه‌های مختلفی تا به امروز درصدد سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند که با بصیرت و ولایتمداری مردم این نقشه‌ها با شکست مواجه شد و از بین رفته است.

این مسئول بیان داشت: معاندان و کینه‌ورزان در طول 33 سال گذشته به شیوه‌های مختلف جنگ و فتنه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه‌چینی کرده و در صدد تجاوز به این مرز و بوم بوده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: دشمنان در شرایط کنونی با تحریم اقتصادی سعی در ایجاد ناامیدی مردم از نظام اسلامی را داشته و در این مسیر در حال تحمیل فشار و زور هستند.

قابل با بیان اینکه در انتخابات سال 88 دشمنان با یک برنامه‌ریزی کلی سعی در ایجاد فتنه داشتند، متذکر شد: مردم با پیروی از ولایت و بصیرت خویش توطئه‌های فتنه‌گران را خنثی کرده و آنان را در دست‌یابی به اهداف خویش ناکام گذاشتند.

وی ادامه داد: دشمنان امروز فکر می‌کنند با تحریم و در سختی گذاشتن مردم و نظام اسلامی می‌توانند سبب روی‌گردانیده شدن آحاد ملت از نظام و ولایت شوند اما نمی‌دانند تمام تلاش‌های آنان در آینده‌ای نزدیک با شکست مواجه می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: جوانان امروز باید مواظب خویش باشند چرا که فتنه تاریکی مطلق است و در این تاریکی تشخیص حق از باطل دشوار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه فتنه‌گران با شگر‌دهای مختلف سعی در به انحراف کشاندن جوانان دارند، عنوان کرد: راه نجات و شناخت حق از باطل فقط آگاهی و شناخت صحیح از مسائل است.

قابل در پایان خاطرنشان کرد: جوانان امروز باید در همه حال پشتیبان نظام اسلامی باشند چرا که به برکت ولایت دشمنان تاکنون نتوانسته‌اند به ایران اسلامی ضربه وارد کرده و هر تهدید آنها به یک فرصت تبدیل شده است.

انتهای پیام/77005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول