اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهریار تأکید کرد

ضرورت ایجاد بسترهای فرهنگی برای مقابله با تهاجم دشمنان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهریار گفت: باید با ایجاد بسترهای مناسب فرهنگی مقابله جدی و بی‌امانی را با تهاجمات فرهنگی دشمنان آغاز کنیم.

ضرورت ایجاد بسترهای فرهنگی برای مقابله با تهاجم دشمنان

منصور محققی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: دشمنان برای اینکه بتوانند به اهداف دیرینه خود دست پیدا کنند امروز دیگر از جنگ نظامی علیه ایران ناامید شده‌اند لذا با راه‌اندازی جنگ نرم درصدد رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

وی ادامه داد: متولیان امر فرهنگ و افرادی که دستی در هنر و فرهنگ کشور دارند باید مقابله جدی و بی‌امانی را برای دفع و خنثی‌سازی تهاجمات دشمنان ایجاد کنند.

این مسئول با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس از آرمان‌های انقلاب و اسلام دفاع کردند افزود: امروز نوبت ماست تا در برابر تهاجمات دشمنان ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم آنان با تبلیغات منفی ذهن جوانان و نوجوانان ما را نسبت به اهداف انقلاب مکدر کنند.

محققی تأکید کرد: این انقلاب راحت به دست نیامده است تا عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو بخواهند اهداف و آرمان‌های این انقلاب و نظام را خدشه‌دار کنند لذا ما با داشتن جوانانی برومند و ولایی در برابر این تهاجمات ایستادگی کرده و از تمام ظرفیت‌های خود برای مقابله با این جنگ نرم دشمنان نیز استفاده خواهیم کرد و مانند همیشه پیروز میدان خواهیم بود.

*برگزاری دومین جشنواره خاطره‌نویسی با موضوع دفاع مقدس

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از برگزاری دومین جشنواره خاطره‌نویسی با موضوع دفاع مقدس خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و پیمانی مجدد با آرمان‌های این عزیزان است.

رئیس اداره حفظ آثار شهریار افزود: دومین جشنواره خاطره‌نویسی با موضوع دفاع مقدس در سطح جنوب غرب استان تهران شامل شهرستان‌های شهریار، رباط کریم، قدس، ملارد و بهارستان است.

وی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره را مکتوب کردن خاطرات دوران دفاع مقدس و جلوگیری از فراموش شدن این خاطرات عنوان کرد.

رئیس اداره حفظ آثار شهریار در ادامه سخنان خود به موضوعات این جشنواره اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند خاطرات خود را در موضوعات آموزش، بدرقه، اعزام به جبهه، لحظه‌های نبرد، لحظه شهادت همرزمان، ارسال کمک‌های مردمی به جبهه، بمباران و موشک باران شهرها، تشییع شهدا، راهیان نور، خاطرات والدین، همسران و فرزندان شهدا، خاطرات شهدا جانبازان و آزادگان، فرماندهان و ... به دبیرخانه جشنواره به آدرس شهریار بلوار شهدای اندیشه ابتدای شهرک کاروان ، پلاک206 اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب غرب استان تهران، و همچنین آستان مقدس امامزاده اسماعیل کتابخانه تخصصی دفاع مقدس ارسال کنند.

به گفته وی مهلت تاریخ ارسال آثار تا 25 بهمن ماه می‌باشد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول