اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شلمزار:

فروپاشی از درون طرح جدید دشمنان برای براندازی انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شلمزار گفت: فروپاشی از درون طرح فعلی دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی ایران است.

فروپاشی از درون طرح جدید دشمنان برای براندازی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام یحیی صفری بعدازظهر امروز در گردهمایی مربیان و اعضای حلقه‌های صالحین در کیار، اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس و انقلاب از بهترین افراد از نظر تحصیل و فرهنگی بودند که چیزی به نام سستی و تنبلی در وجودشان نبود و ناشدنی‌ها را به شدنی تبدیل می‌کردند.

وی به بحث شجره طیبه صالحین پرداخت و گفت: شجره طیبه صالحین یکی از برکاتی است که به پاس زحمات مجاهدان در راه خدا به وجود آمده است و مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

صفری افزود: سرمربیان حلقه‌های صالحین باید بنیه اعتقادی خود را تقویت کنند و این اعتقادات را به بسیجیان انتقال دهند چون هر موقع اعتقاد باشد انگیزه نیز همراه آن است.

امام جمعه کیار خاطرنشان کرد: در بحث شجره طیبه صالحین آموزش اصل نیست، بلکه ابزاری برای رسیدن به تربیت است و مشکل جامعه ما آموزش و تحقیق نیست بلکه تربیت است.

وی افزود: آموزش قرآنی باید ملاک و معیار فعالیت در حلقه‌های شجره طیبه صالحین قرار گیرد.

صفری در ادامه با بیان اینکه بی‌بصیرتی بعضی از خواص جامعه در حمایت از فتنه‌گران نشان از نگاه غلط آنان به رکن اساسی ولایت فقیه داشت، بیان داشت: خواص بودن سران دو جریان و بهانه‌های ساختگی وجه مشترک این فتنه با جنگ جمل است که در نهایت دنیا طلبی عامل فاصله گرفتن از راه حق و زاویه دار شدن با اصل ولایت شد.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای بصیرت در جامعه، مهم‌ترین رکن بصیرت را تقوای الهی برشمرد و گفت: فرو پاشی از درون طرح فعلی دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/68001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول