اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نژاد‌زمانی:

مبنای ورود‌ برخی به باشگاه مس چاپلوسی است‌

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل اسبق باشگاه صنعت مس کرمان گفت: ‌برخی‌ها مبنی ورود‌ و دوامشان در باشگاه مس ضرب و تقسیم ریالی و چاپلوسی است.

مبنای ورود‌ برخی به باشگاه مس چاپلوسی است‌

فتح‌الله نژاد‌زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان به مسائل و اتفاقات پیرامون کنار گذاشته شدنش از این باشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: از نظر من ریشه مشکلات و اتفاقاتی که در باشگاه مس رخ داد را می‌توان‌ در ‌خود‌خواهی‌ها‌ی بر‌خی آقایان دید.

وی افزود: اگر آنچه را دیگران می‌خواستند‌، انجام داده بودم تا سال‌های سال مدیر‌عامل باشگاه مس بودم، اما من آنچه به صلاح این باشگاه و مردم کرمان ‌بود را انجام دادم، هر روز کاری را از من می‌خواستند که من زیر بار آن خواسته نمی‌رفتم، دیدند ‌مدیر گوش به حرف کنی نیستم، کنارم گذاشتند.

نژاد‌زمانی عنوان کرد:‌ من در زمان صعود مس سرچشمه به لیگ برتر  پیشنهاد دادم امتیاز این تیم را بفروشید و درآمد آن را صرف فوتبال و ورزش رفسنجان و سرچشمه کنید، اما در نهایت چه اتفاقی افتاد و سرمایه‌ای حدود 7 میلیارد تومان چه شد.

وی در مورد برکناری‌اش از این باشگاه در نیمه شب گفت: ‌پیش از این به من اخطار و یا اولتیماتومی داده نشده بود، بدشانسی ما تیم در‌ کمتر از یک ماه‌ پنج مسابقه برگزار کرد و‌ نتایج خوبی نگرفتیم، غیر‌حرفه‌ای بودن عوامل داخلی در درون استان و برخی مشکلات منجر شد تا در نهایت از سال گذشته تصمیم‌گیری‌ها برای باشگاه مس عملا از بیرون از استان انجام شود و کرمانی‌ها دیگر حتی در امور کوچک درون این باشگاه هیچ اختیار و اراده‌ای نداشته باشند.

نژاد‌زمانی در مورد تخریب تیم مدیریتی در مواقعی از فصل گذشته توسط برخی‌ها عنوان کرد: ‌پرداختن به این مسئله در مقطعی از زمان به نفع آقایان بود، زیرا سیستم قبلی کنار زده شده بود و آن‌ها باید برای مدتی افکار عمومی را به سمت و سوی دیگری سوق دهند، برای همین همیشه باخت‌ها را به گردن ما و بد بسته شدن تیم‌ توسط ما می‌انداختند.

وی تصریح کرد: البته آمار بیشترین عضویت در تیم ملی هم در زمان من و تیمی را که در دوران ما بسته شده بود، حتما توسط همین آقایان نادیده گرفته می‌شود، ما اشتباه می‌کردیم و دروغ می‌گفتیم‌، آیا‌ کی‌روش هم اشتباه کرد، چند نفر از بازیکنان صنعت مس به تیم ملی در سال گذشته دعوت شدند.

نژادزمانی ابراز داشت: در زمان من بازیکن بومی بیشتر تو زمین بود، تیم بزرگ‌سال پنج تا شش تا بومی در زمین داشت، مهرداد پولادی، شجاع خلیل‌زاده، احمد حسن‌زاده، قاسم دهنوی و ... این‌ها بازیکنانی بودند که از تیم دوران ما به تیم ملی راه یافتند به عقیده من این اشخاص‌ برای پوشش ضعف‌های خودشان این حرف‌ها را مطرح می‌کنند.

مدیر‌عامل اسبق باشگاه مس کرمان خاطرنشان کرد:‌ همین اشخاصی که دنبال منافع خودشان بودند پس از رفتن ما با توجه به حضور نزدیکان خود در باشگاه ‌اشتباهات زیادی داشتند، شما اگر به تیمی که ما بسته بودیم ایراد گرفتید‌، پاسخ این سئوال را بدهید، چرا در فاصله زمانی یک ساعت قبل از مسابقه هنوز نمی‌دانید بازیکن تیمتان که در ارنج سرمربی قرار دارد، سه کارته است.

وی اذعان داشت: من تفاوت افراد را با هم به خوبی می‌دانستم و به همین علت زیر بار هر دستوری نرفتم و در نهایت من را کنار گذاشتند.

نژاد‌زمانی گفت: سال گذشته وقتی تیمی که ما بسته بودیم، مسابقاتش را با پیروزی پشت سر می‌گذاشت‌، مدیریت و درایت آقایان بود‌، اما زمانی که تیم می‌باخت همه چیز به گردن ما انداخته می‌شد و همه جا بحث بد بسته شدن تیم را مطرح می‌ساختند تا عوام‌فریبی کنند.

وی تصریح کرد: باید مواظب برخی افراد بود، برخی‌ها مبنی ورود‌ و دوامشان در باشگاه مس ضرب و تقسیم ریالی و چاپلوسی است، مردم و هواداران صبور باشند و حوصله کنند، امیدوارم مس ‌در ادامه مسابقات نتایج بهتری کسب کند.

انتهای پیام/80011/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول