اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هیئت تیراندازی تهران

برترین‏های رقابت‏های تیراندازی آزاد تهران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی استان تهران از برگزاری رقابت‏های آزاد این رشته با حضور تیراندازان سراسر استان تهران و معرفی برترین‏های این دوره از رقابت‏ها خبر داد.

برترین‏های رقابت‏های تیراندازی آزاد تهران معرفی شدند

غلام‏رضا رنج‏کش امروز در گفت‏‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این دوره از رقابت‏های تیراندازی به صورت آزاد در باشگاه «سئول» تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: از جمله طرح‏های مندرج در برنامه‏های مدون هیئت تیراندازی استان تهران، برگزاری یک مسابقه در هر ماه در یک باشگاه مشخص است.

رنج‏کش اضافه کرد: هدف از تدوین چنین شیوه برگزاری در رقابت‏های ورزشی، ارتقای سطح کیفی تیراندازان استان تهران است.

رئیس هیئت تیراندازی استان تهران افزود: علاوه بر ارتقای سطح کیفی، کشف استعدادهای بالقوه در رشته تیراندازی نیز از دیگر اهدافی است که برگزارکنندگان مسابقات آزاد پیگیری می‏کنند.

وی ادامه داد: کسب آمارهای دقیق و مستند از تعداد ورزشکاران فعال در رشته‏های مختلف تیراندازی نیز در مسابقات آزاد دنبال می‏شود.

رنج‏کش اضافه کرد: در این مسابقات، ورزشکاران زن و مرد تهرانی در دو رشته تپانچه بادی و تفنگ بادی شرکت کردند.

رئیس هیئت تیراندازی استان تهران اضافه کرد: در پایان، «محمد احمدی» از تیم نیروی زمینی با امتیاز 575، «پیمان پژوهنده» از تیم سئول با 557 امتیاز و «محمدرضا غضنفرنژاد» از تیم دانشگاه علوم انتظامی با 555 امتیاز در رشته تپانچه بادی مردان به ترتیب رتبه‏های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رنج‏کش ادامه داد: در رشته تفنگ بادی مردان نیز «مهدی احمدی» از نیروی زمینی با 591 امتیاز بر سکوی نخست تکیه زد و «مهدی جعفری‏پویا» به عنوان شرکت‏کننده آزاد با 590 امتیاز و «فرزاد منافر» از تیم سئول با 585 امتیاز به عناوین دومی و سومی قناعت کردند.

رئیس هیئت تیراندازی استان تهران یادآور شد: در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی بانوان این مسابقات، عناوین برتر به تیم نیروی زمینی رسید.

وی افزود: «نرگس امام‏قلی‏نژاد»، «نسیم سعیدی» و «نگار نقاشی» در تفنگ بادی و «الهام حری‏جانی»، «شیوا دبیر» و «بهناز غلامی» در تپانچه بادی حائز رتبه‏های برتر شدند.

انتهای پیام/670082/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول