اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان مرحله دوم لیگ تیراندازی

نفرات برتر تیراندازی اهداف ثابت گیلان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر دومین مرحله مسابقات لیگ تیراندازی اهداف ثابت گیلان در رشته‌های تفنگ بادی و تپانچه بادی در رشت معرفی شدند.

نفرات برتر تیراندازی اهداف ثابت گیلان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رقابت‌های لیگ تیراندازی اهداف ثابت گیلان با نام «تجدید میثاق با ولایت» در دو بخش آقایان و بانوان در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت با حضور 14 تیم و 42 تیرانداز در دو رشته تپانچه بادی و تفنگ بادی 10 متر برگزار شد که در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

در پایان رقابت‌های بخش مردان در رشته تپانچه بادی مجید تقی‌زاده از تیم ناجا به مقام نخست رسید، قربانعلی محمدی‌نژاد از تیم هدف و علی مهدوی از تیم بازنشستگان نیروهای مسلح دوم و سوم شدند.

در رشته تفنگ بادی، مرتضی رضایی از تیم ملوان جوان، شاهین محمدی‌نژاد از تیم هدف و نواب وثوقی از تیم ملوان جوان به ترتیب در مکان‌های نخست تا سوم قرار گرفتند.

*نفرات برتر بانوان تیرانداز گیلان

در پایان رقابت‌های بخش زنان در رشته تپانچه بادی، فاطمه خسروی از تیم ملوان جوان رشت به مقام نخست دست یافت، معصومه آقایی از تیم ملوان جوان رشت و آرزو فلاح از تیم تالش به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

در رشته تفنگ بادی، سمیه نجفی از تیم هدف، آرزو تراب‌زاده از تیم ایثار هدف و زهرا شعبان‌زاده از تیم هدف به رتبه‌های نخست تا سوم دست یافتند.

به گزارش فارس، نخستین دوره مسابقات لیگ تیر اندازی اهداف ثابت گیلان با شرکت هفت تیم در بخش مردان و هفت تیم در بخش زنان در چهار مرحله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2300/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول