اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی خلخال:

بهرمندی 2 هزار نفر از آموزش‌های تیراندازی در خلخال

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی خلخال گفت: رشته تیراندازی در خلخال جایگاه خود را پیدا کرده و تاکنون 2 هزار نفر از آموزش‌های تیراندازی در خلخال بهره‌مند شده‌اند.

بهرمندی 2 هزار نفر از آموزش‌های تیراندازی در خلخال

رئیس هیئت تیراندازی خلخال امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: رشته تیراندازی در خلخال جایگاه خود را پیدا کرده و بیش از 2 هزار نفر از آموزش‌های تئوری و عملی بهره‌مند شده‌اند.

بهرام نقی‌زاده افزود: هم اکنون تیراندازان هیئت تیراندازی خلخال در آمادگی کامل برای حضور در عرصه رقابت‌های استانی و ملی به سر می‌برند و در صورت داشتن سلاح‌ها و تجهیزات پیشرفته تیراندازی می‌توان ادعا کرد که تیراندازان خلخال قادر به کسب عناوین قهرمانی در رقابت‌های مختلف تیراندازی هستند.

وی ادامه داد: در هفته گذشته یک دوره مسابقه تیراندازی انتخابی شهرستان با شرکت 35 نفر در سه رشته اهداف پروازی، تیراندازی به اهداف ثابت و و تپانچه بادی در مجموعه ورزشی پوریای ولی خلخال برگزار شد که 9 نفر به عنوان نفرات برتر هر یک از رشته‌های تیراندازی انتخاب و برای حضور در مسابقات استانی و ملی معرفی شدند.

 

نقی‌زاده افزود: در این مسابقات و در رشته اهداف پروازی ماده تراپ که با شرکت 10 نفر از تیراندازان راه یافته از مرحله مقدماتی به مرحله نهایی انجام شد پس از یک رقابت نزدیک آقایان بهرام نقی‌زاده، سینا ممدوحی و نوروز ملک‌پور مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته تیراندازی با تفنگ بادی به اهداف ثابت که با شرکت 15 نفر برگزار شد آقایان شایان نقی‌زاده، مصطفی حسین‌پور، تقی عباسی رتبه اول تا سوم را کسب کردند و در رشته تیراندازی با تپانچه بادی به اهداف ثابت بهرام نقی‌زاده، حسین عباسی و ناصر عبداللهیان موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

بهرام نقی‌زاده در پایان‌بخش سخنان خود با تقدیر از اکیپ اعزامی گروه تلاش ورزش و نشاط صدا و سیمای مرکز اردبیل برای پوشش و پخش این مسابقات گفت: پوشش تلویزیونی مسابقات تیراندازی از طریق سیمای شبکه سبلان موجب دلگرمی تیراندازان شده و رونق این رشته ورزشی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول