اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت تیر‌اندازی با کمان آبادان:

آبادان استعدادهای خوبی در تیراندازی با کمان دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت تیر‌اندازی با کمان آبادان گفت: این شهرستان استعدادهای بسیار مناسبی را در رشته تیراندازی با کمان دارد.

آبادان استعدادهای خوبی در تیراندازی با کمان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عارف دورقی در آیین تجلیل از نفرات برتر نخستین دوره مسابقات تیراندازی با کمان شهرستان آبادان که با حضور مسئولان و ورزشکاران این رشته برگزارشد در سخنانی اظهارکرد: با تلاش هیئت تیراندازی با کمان و همکاری مسئولان شهرستان نخستین دوره مسابقات تیراندازی باکمان در آبادان برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه و با وجود اینکه نخستین دوره مسابقات بود سطح کیفی رقابت‌ها مناسب بود و ورزشکاران رقابت نزدیکی با هم داشتند.

سرپرست هیئت تیر‌اندازی با کمان آبادان ادامه داد: سطح کیفی این مسابقات نشان داد که آبادان استعدادهای خوبی را در این رشته ورزشی دارد که در صورت حمایت می‌توانند در رقابت‌های بزرگ‌تر بدرخشند.

دورقی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های آتی هیئت تیراندازی با کمان آبادان میزبانی مسابقات استانی و  حتی مسابقاتی در سطح ملی است.

وی خاطرنشان‌کرد: البته رشد و شکوفایی ورزش تیراندازی باکمان مستلزم حمایت همه جانبه مسئولان ورزش شهرستان و استان است.

سرپرست هیئت تیر‌اندازی با کمان آبادان در پایان از همکاری مسئولان در برگزاری نخستین دوره مسابقات تیراندازی باکمان آبادان قدردانی کرد.

در پایان مراسم نیز از امین نقش‌بهار،علی خزلی، مهدی زندی، سید‌حمید هاشمیان، مریم مهرافزا، افشین سامری حامد فخری،علیرضا ولد‌سلطان، غلامرضا بلوطی، فاطمه حسینی، محبوبه نیک‌زاد و منا قلعه گلاب که عناوین اول تا سوم بخش‌های مختلف این مسابقات را کسب کرده بودند تجلیل شد.

انتهای پیام/72008/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول