اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت تیراندازی گیلان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی مربیگری تیراندازی در گیلان

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت تیراندازی گیلان از برگزاری دوره آموزشی مربیگری تیراندازی در سطح استان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی مربیگری تیراندازی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر مرادی در نشست هم‌اندیشی با جامعه تیراندازی گیلان فعالیت فعلی هیئت تیراندازی استان را چشمگیر خواند و اظهار کرد: پس از احیای هیئت تیراندازی در شهرستان‌ها به دنبال مهیا کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه رشته تیراندازی در نقاط مختلف گیلان هستیم.

وی اضافه کرد: نخستین تفاهمنامه احداث سایت اهداف پروازی در روستاها بین اداره کل امور روستایی و عشایری و هیئت تیراندازی گیلان منعقد و به فرمانداران سراسر استان برای اجرای مصوبات اعلام شده است.

این مسئول، احداث سایت بین‌المللی اهداف پروازی در شهرستان لنگرود را از دیگر برنامه‌های هیئت تیراندازی گیلان برشمرد و یادآور شد: در حال مطالعه و انجام مقدمات احداث سایت بین‌المللی اهداف پروازی در شهرستان لنگرود هستیم و در این راستا در صددیم تا با مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی این طرح بین‌المللی را عملی کنیم.

وی با تصریح بر اینکه 16 سایت برای احداث سایت اهداف ثابت در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد، چهار سایت را نیروی مقاومت بسیج استان گیلان طی تفاهمنامه‌ای که با این هیئت به امضا رسیده احداث می‌کند.

مرادی در ادامه مرحله نخست لیگ تیراندازی استان را موفق ارزیابی کرد و گفت: مرحله دوم این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با حضور 14 تیم پیگیری می‌شود.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری تیراندازی در سطح استان خبر داد و متذکر شد: آموزش مربیگری درجه سوم برای 70 نفر از علاقه‌مندان به حرفه مربیگری تیراندازی فراهم شده است.

انتهای پیام/2300/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول