اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کرمانی تیم ملی تیراندازی:

ورزشکاران رشته تیراندازی حمایت نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: عضو کرمانی تیم ملی تیراندازی گفت: تیراندازی در کرمان طی چند سال اخیر پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است، اما ورزشکاران این رشته حمایت نمی‌شوند.

ورزشکاران رشته تیراندازی حمایت نمی‌شوند

فاطمه امیربهزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات آسیایی تیراندازی به اهداف پروازی در کشور هندوستان اظهار داشت: تیم ملی کشورمان با سه شرکت‌کننده زن و یک شرکت‌کننده مرد در این رقابت‌ها شرکت داشت.

وی افزود: در پایان تیم بانوان در رشته اهداف پروازی موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شد و همچنین یکی از بانوان کشورمان نیز مدال برنز را در بخش انفرادی به خود اختصاص داد.

امیربهزادی اظهار داشت: در کنار این مسابقات تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی کشورمان در مسابقات جایزه بزرگ نیز شرکت کرد و توانست با کسب مدال طلا به کار خود در این رقابت‌ها خاتمه دهد؛ در این مسابقات تیم‌هایی از کشورهای هند و تایلند موفق به کسب عناوین دوم و سوم شدند.

وی تصریح کرد: تصور می‌کنم اگر اسماعیلیان از این رشته ورزشی حمایت نمی‌کرد و با مدیریتش این رشته را اداره نمی‌کرد اکنون وضعیت دیگری حاکم بود و شاید اصلاً این رشته در کرمان وجود نداشت.

امیربهزادی تصریح کرد: نمی‌دانم با وجود این همه عناوین و افتخارات ورزشکاران کرمانی طی چند سال گذشته و حضور تیم‌های مختلف استان در لیگ‌های کشوری هیچ کس از این رشته حمایت نمی‌کند.

وی عنوان کرد: ورزش بانوان در کشور ما پیشرفت کرده و دیگر نباید نگاه خاص به ورزش و ورزشکاران داشت.

انتهای پیام/80011/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول