اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام جشنواره زمستانی

مسابقه «تیراندازی به اهداف پروازی» در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان گفت: در ایام جشنواره زمستانی مسابقه تیراندازی به اهداف پروازی در همدان برگزار می‌شود.

مسابقه «تیراندازی به اهداف پروازی» در همدان برگزار می‌شود

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان به تشریح برنامه‌های ششمین جشنواره زمستانی همدان پرداخت و افزود: در مدت برگزاری جشنواره زمستانی مسابقات کشوری اسکی در پیست اسکی تاریک‌‌دره مسابقه یخ‌نوردی در گنجنامه همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت آدم برفی در تپه عباس‌آباد از دیگر برنامه‌های این جشنواره است، بیان داشت: مسابقه تیراندازی به اهداف پروازی در مجموعه تفریحی و توریستی تله‌کابین گنجنامه در میدان میشان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان به حضور سفرا در گنجنامه اشاره کرد و گفت: در ایام جشنواره زمستانی بازدید از مسابقه یخ‌نوردی و تأسیسات گنجنامه برای سفرای حاضر در همدان تدارک دیده شده است.

وی از برگزاری مسابقات ساخت آدم برفی در غار علیصدر خبر داد و گفت: فراخوان عمومی با عنوان روز بازدید از غار علیصدر انجام می‌شود و اجرای نمایش‌های خیابانی با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های روز سوم جشنواره به شمار می‌رود.

ایزدی به بازدید سفرا از مزرعه احیایی اشاره کرد و گفت: سفرا و میهمانان کمیته المپیک از لاله‌جین و غار علیصدر بازدید خواهند داشت که ویژه برنامه‌های خاصی برای میهمانان شامل موسیقی و مراسم آئینی در غار علیصدر برنامه‌ریزی شده است.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: مسابقه ساخت آدم برفی در تله‌کابین گنجنامه از دیگر برنامه‌های جشنواره است که این برنامه همراه با اجرای نمایش خیابانی در میدان میشان همراه است.

انتهای پیام/89003/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول