اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جهرم در مجلس:

نظام به افرادی نیاز دارد که در شرایط سخت همراه باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام و انقلاب ما به افرادی نیاز دارد که در شرایط سخت آن را همراهی کنند.

نظام به افرادی نیاز دارد که در شرایط سخت همراه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدرضا رضایی، بعد از ظهر امروز در جمع مردم بخش کردیان این شهرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد لزوم تقویت روحیه بصیرت بین مردم و مسئولان، اظهار داشت: انقلاب ما به افرادی نیاز دارد که در شرایط سخت نظام را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه پایداری و استقامت نظام اسلامی حاصل خون هزاران شهیدی است که ملت ایران تقدیم انقلاب و آرمان‌های اسلامی خود کرده‌اند، افزود: اعتماد به مردم و تعامل آنها با دولتمردان در راستای احیای روحیه ایثار و فداکاری در جامعه و رسیدن به پیشرفت در تمام زمینه‌ها ضروری است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت قاطعانه مردم جهرم در حمایت از نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی، افزود: حمایت قاطعانه مردم این شهرستان از ابتدای دوران انقلاب تاکنون نشان از روحیه ولایت‌محوری و استکبارستیزی آنها در مقاطع مختلف است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتحاد و یکپارچگی مردم بخش کردیان این مهم را نقطه قوت آنها در توسعه و آبادانی این بخش دانست و خاطرنشان کرد: باید روند توسعه و پیشرفت این بخش در یک فضای دوستانه و با استفاده از ظرفیت‌های صاحب‌نظران تحقق یابد.

رضایی با اشاره به لزوم تسریع در پروژه‌های در دست اقدام بخش کردیان، تصریح کرد: ایجاد دانشگاه، بیمارستان و کتابخانه عمومی از پروژه‌های کلان و در دست اقدام این بخش بوده که باید در راستای تسریع در ساخت و بهره‌برداری از آن اقدام شود.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول