اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیش‌بینی اعتبار 600 میلیون تومان‌

سالن‌ استاندارد ‌تیراندازی‌ در کرمان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی به اهداف ثابت و پروازی کرمان گفت: تفاهم‌نامه‌ای برای راه‌اندازی سالنی استاندارد و المپیکی‌ تیراندازی به اهداف ثابت با استاندار کرمان منعقد شده است.

سالن‌ استاندارد ‌تیراندازی‌ در کرمان احداث می‌شود

محسن اسماعیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به موفقیت‌های اخیر ورزشکاران این رشته در سطح کشور و آسیا‌ اظهار داشت: این موفقیت‌ها با کمتر از 300 هزار تومان و اعتبار این هیئت به دست آمده است، اما با وجود کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر اهداف پروازی کشور و کسب عنوان دومی آسیا توسط ورزشکار کرمانی این رشته با بی‌مهری و کم‌توجهی زیادی از سوی مسئولان روبه‌رو شده است.

وی در مورد برگزاری نشستی با حضور ورزشکاران این رشته و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: این نشست برای حل و فصل مشکلات ورزشکاران تیر‌انداز‌ و لزوم توجه بیشتر به وضعیت آنها برگزار شد، ورزشکاران ما برای کسب این عنوان‌ها تلاش زیادی کرده‌اند، اما به آنها توجهی نمی‌شود.

اسماعیلیان با اشاره به کسب شش مدال طلا توسط تیم اهداف پروازی کرمان در لیگ برتر کشور‌ گفت: علاوه بر این فاطمه ‌امیربهزادی چند‌ی پیش در مسابقات آسیایی و کاپ آسیا دو مدال نقره و طلا برای کشورمان و ورزش استان به دست آورد که همه اینها نشان‌دهنده سطح فنی و توان بالای تیراندازان کرمانی است. 

وی افزود: تیم تیراندازی به اهداف پروازی نیز مقام دوم و دوبل کشور را در مسابقات لیگ به خود اختصاص داد، اما در این بین سئوالی که از مسئولان ورزش استان دارم در مورد میزان توجهی است که به هیئت‌ها می‌شود، چرا برخی هیئت‌های خاص باید پول بیشتری دریافت کنند و هیئت‌های و رشته‌هایی که مدال‌آوری و افتخارات بیشتری برای ورزش استان کسب می‌کنند باید اینگونه منزوی شوند و توجهی به آنها نشود.

اسماعیلیان عنوان داشت: علاوه بر تیم‌های لیگ برتری دو تیم از آقایان در لیگ دسته دوم ‌و یک تیم از خانم‌ها در لیگ دسته اول اهداف ثابت فعالیت دارند، این مسئله نیز نشان دهنده توجه ما به تیم‌های کنار تیم اصلی و لیگ برتری‌مان است.

وی به برخی کارهای انجام گرفته در بخش توسعه زیر‌بنایی این رشته اشاره کرد و افزود: احداث دومین سایت تیراندازی به اهداف پروازی توسط بخش خصوصی، احداث مجموعه تیراندازی به اهداف ثابت با پیشرفتی حدود 60 درصد در پردیسان قائم مشتمل بر سالن‌های کلت و تفنگ بادی، کلت جنگی 25 و سالن تیر‌اندازی 50 متر خفیف از جمله اقدامات در دست اجرا است که توسط شهرداری کرمان در حال احداث است.

اسماعیلیان از امضای تفاهم‌نامه‌ای با استاندار کرمان برای راه‌اندازی سالنی استاندارد و المپیکی‌ تیراندازی به اهداف ثابت با پیش‌بینی 600 میلیون تومان اعتبار در صورت گشایش اعتبار خبر داد و گفت: این‌ها بخش ‌مهمی از ‌اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه زیر‌بنایی این رشته در استان کرمان است که در صورت حمایت مالی بیشتر می‌توان زودتر از موعد مقرر آنها را مورد بهره‌برداری قرار داد. 

وی عنوان کرد: از مسئولان ورزش استان کرمان خواسته‌ایم تا این رشته موفق را به یک حامی مالی متصل کنند به نظر من ورزشکاران این رشته در سال جاری را می‌توان در بین موفق‌ترین ورزشکاران استان کرمان دانست، زیرا علاوه بر سطح کشور در آسیا نیز خوش درخشیده‌اند و به نظر من تا وقتی که در ورزش ما بین رشته‌های توپی و غیر‌توپی تفاوت قائل شویم، موفقیتی عاید هیچ‌کس نمی‌شود.

انتهای پیام/80011/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول