اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال شموشک نوشهر خبر داد

شکایت شموشک از نوژن نوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال شموشک نوشهر از شکایت این تیم بر علیه نوژن شهرداری نوشهر خبر داد.

شکایت شموشک از نوژن نوشهر

وحید پورکلهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر گفت: برای تیم‌های فوتبال لیگ دسته سوم کشور اسپانسر وارد کار نمی‌شود ولی ما به واسطه ارتباطاتی که داشتیم رایزنی کردیم تا با یک قرارداد 120 میلیون تومانی اسپانسر تیم فوتبال شموشک نوشهر شوند و به نوعی کمک این تیم باشند.

وی افزود: صحبت‌های لازم را با اسپانسرها انجام دادیم و به جمع‌بندی نهایی رسیدیم و مقرر شد هر چه زودتر قراردادی بین دو طرف امضا شود اما این موضوع با وقفه چند روزه مواجه شد.

وی ادامه داد: زمانی که ماجرای این وقفه را جویا شدیم اسپانسرها به ما گفتند که شما تیم شموشک نوشهر نیستید بلکه شهرداری نوشهر یک تیم فوتبال دیگر دارد.

پورکلهر عنوان کرد: این دوگانگی موجب شد ما اسپانسرهای خود را از دست دادیم و این خود، عمده‌ترین مشکل برای تیم ما است.

وی تصریح کرد: یک شکایت رسمی تنظیم کردیم و فعلا آن را از طریق همین مراجع ورزشی نوشهر آنرا پیگیری می‌کنیم و البته در فدراسیون فوتبال هم دراین باره صحبت کردیم و آنها گفتند این موضوع از طریق مدیریت استانی و شهرستانی حل و فصل شود.

مدیرعامل تیم فوتبال شموشک نوشهر خاطرنشان کرد: اگر این مشکل در اینجا حل نشود از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قضیه را پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: شکایت کتبی خودمان را تحویل اداره ورزش و جوانان نوشهر دادیم و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز پیگیر این موضوع شد و خواستار ارائه گزارش از سوی اداره ورزش نوشهر به استان شد تا این موضوع در مرکز استان حل و فصل شود و ما نیز امیدواریم که در استان همه چیز حل شود و دیگر به فدراسیون فوتبال ارجاع داده نشود.

انتهای پیام/86019/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول