اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان:

فناوری اطلاعات ابزاری برای توسعه دانایی‌محور است

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات سبب توسعه دانایی‌محور در کشور‌ها می‌شود و برگزاری نمایشگاه‌های اتوکام فرصتی برای توسعه فناوری اطلاعات است.

فناوری اطلاعات ابزاری برای توسعه دانایی‌محور است

رسول محققیان در حاشیه هجدهمین نمایشگاه رایانه و اتوماسیون اداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسئولان باید برای توسعه کشور در بخش‌های مختلف از ابزار‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت گسترده استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از این ابزار‌ها عاملی برای توانمند‌سازی نیرو‌های انسانی موجود در سطح کشور به صورت تخصصی است، ادامه داد: در حال حاضر هدف‌گذاری‌هایی در سطح کشور در راستای سهولت دسترسی مردم به فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات و تدوین سند راهبردی فناوری اطلاعات انجام شده است.

مدیر‌عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اهمیت توسعه ابزار‌های فناوری اطلاعات در سطح کشور تصریح کرد: استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات سبب توسعه دانایی‌محور در کشور‌ها می‌شود و برگزاری نمایشگاه‌های اتوکام فرصتی برای توسعه فناوری اطلاعات است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه آموزش‌های مهارتی در راستای تربیت نیرو‌های متخصص به منظور استفاده از فناوری‌های اطلاعات به صورت کاربردی ضروری است، اضافه کرد: جامعه امروز به توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در تمام ابعاد زندگی مردم نیاز دارد و فناوری اطلاعات در زندگی مردم به صورت کلیدی ایفای نقش می‌کند.

محققیان با بیان اینکه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح جامعه عاملی برای اشتغال‌زایی برای افراد است، تاکید کرد: در حال حاضر مسئولان به این موضوع توجه چندانی ندارند و ارتقای سطح دانش جامعه با استفاده از توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه رایانه و اتوماسیون اداری به صورت قوی در صحنه نمایشگاهی وارد شده است، افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها از راهکار‌های موثر برای استفاده مجدد از ظرفیت‌های موجود استان و کشور در زمینه فعالیت‌های رایانه‌ای و با محور فناوری اطلاعات به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول