اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر‌ دفاع:

فناوری ایرانی‌ها غرب را به خشم آورد/ ادبیات غرب پس از پرتاب ماهواره تغییر کرد

خبرگزاری فارس: معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: علم، صنعت و فناوری ایرانی‌ها غرب را به خشم آورده است.

فناوری ایرانی‌ها غرب را به خشم آورد/ ادبیات غرب پس از پرتاب ماهواره تغییر کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابلسر، محمد اسلامی معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بعد از ظهر امروز در سیزدهمین آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان مازندران که در دانشگاه مازندران برگزار شد در سخنانی با اشاره به اینکه علم و تکنولوژی ابزار سلطه غرب و آمریکاست، گفت: مسئله هسته‌ای فقط بهانه‌ای است برای فشار وارد کردن بر ملت ایران و از این طریق می‌خواهند مانع پیشرفت و ترقی کشور ما شوند که تاکنون نتیجه عکس گرفتند.

معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: دشمن زمان جنگ حتی سیم خاردار به ما نمی‌فروخت و امروز به‌ یاری خدا همین تحریم‌ها موجب شد به تکنولوژی و فناوری بالایی در زمینه دفاعی و ... دست یابیم و این امر برای دشمن بسیار گران آمده که هر روز در پی فشار بیشتر به ایران است.

اسلامی افزود: علم و صنعت و فناوری که به چرخه تاثیرگذار زندگی مردم منتهی نشود اهمیت ندارد و تلاش‌ها و تحقیقات و صنعت در مسیری باید هدایت شود تا رفاه عمومی را بیشتر کند و وابستگی به بیگانگان را قطع کند و در همین مسیر قرار دارد و این موضوعی است که غرب را به خشم آورده است.

معاون وزارت دفاع در پایان گفت: ادبیات غرب پس از پرتاب نخستین ماهواره در سال 87 تغییر کرد و تلاش کردند به هر قیمتی شده مانع‌تراشی کنند‌ به همین علت در زمینه‌های گوناگون داخلی و خارجی فعال‌تر شدند و فتنه سال 88 نیز یکی از خواسته‌های شوم آنها بود.

انتهای پیام/86025/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول