اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 40 روز

نمایش کودکانه «کی از همه قشنگ‌تره» در بهبهان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان از اجرای نمایش کودکانه «کی از همه قشنگ‌تره» به مدت 40 روز در این شهر خبر داد.

نمایش کودکانه «کی از همه قشنگ‌تره» در بهبهان اجرا می‌شود

نسرین بازیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: «کی از همه قشنگ تره؟» جدیدترین کار نمایش عروسکی تولید شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره‌ یک بهبهان است که از امروز در این شهرستان برای کودکان و نوجوانان و اولیای تربیتی اجرا می‌شود.

وی افزود: این نمایش با حضور مربیان و اعضای مرکز از اوایل پاییز 91 با ساخت دکور کار خود را آغاز کرده و پس از انجام تمرینات فشرده، در سالن نمایش این مرکز برای کودکان و نوجوانان بهبهانی اجرا می‌شود.

مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان در ادامه با بیان این‌که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایش تا پایان جشن‌های دهه مبارک فجر 91 در این مرکز برای بچه‌ها اجرا خواهد شد، افزود: داستان این نمایش در مورد دعوای چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان بر سر زیبایی و مفید بودن آن‌ها است و هر کدام ادعا می‌کنند خودشان به تنهایی برای دنیا کافی هستند، در ادامه به خواسته‌ آنها عمل می‌شود تا این که نظم دنیا به هم ریخته و اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد و سرانجام خورشید دانا به عنوان داور وارد صحنه می‌شود.

وی در خصوص عوامل این نمایش گفت: کارگردان این نمایش نسرین بازیانی است و فاطمه جوکاری، سید نورالله بلادی، نگین و زهرا رسولیان و نسرین بازیانی نیز مسئولیت عروسک‌گردانی و اجرای این نمایش را دارند.

بازیانی ادامه داد: همچنین طراحی صحنه «کی از همه قشنگ‌تره؟» را ناهید مهران‌فر، فاطمه خندانی، فاطمه جوکاری و نسرین بازیانی انجام داده‌اند و آهنگ‌سازی آن را محمد آقاجری بر عهده دارد.

وی با بیان این‌که متن این نمایش بازنویسی از کتاب «آی قصه آی قصه 3» بوده که توسط فاطمه جوکاری انجام شده است، در خصوص سانس‌های اجرای آن اظهار داشت: این نمایش در صبح و بعد از ظهر و چهار سانس ساعت‌های 9 و 10 صبح، 14 و 15 عصر در سالن مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان برگزار می‌شود که تا 20 دی برای مهدهای کودک و پس از آن برای مدارس ابتدایی اجرا خواهد شد.

مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان در پایان خاطرنشان کرد: کودکانی که عضو مهدکودک‌ها نیز نیستند می‌توانند در یکی از سانس‌های دلخواه همراه با والدین خود برای مشاهده این نمایش حضور داشته‌ باشند.

انتهای‌پیام/72003/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول