اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل خدمات رسانه‌ای مرکز پژوهش‌های صدا و سیما عنوان کرد

آسیب‌شناسی برنامه‌های تلویزیونی در حوزه کودک و نوجوان

خبرگزاری فارس: مدیرکل خدمات رسانه‌ای مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما گفت: با انجام تحقیقات تخصصی در حوزه کودک و نوجوان، نقاط قوت و ضعف در برنامه‌های این حوزه را شناسایی می‌کنیم.

آسیب‌شناسی برنامه‌های تلویزیونی در حوزه کودک و نوجوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما، ابراهیم شفیعی سروستانی در نشست تخصصی تحلیل و بررسی برنامه کودک و نوجوان که با حضور عوامل تولید برنامه «جمعه به جمعه» برگزار شد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز پژوهشی گفت: این مرکز با پشتوانه 600 عنوان پژوهش در زمینه‌های مختلف علوم اسلامی، انسانی، فقه، حقوق، کلام، اخلاق، کودک و نوجوان، مسائل سیاسی و اجتماعی منبع قابل قبولی برای برنامه‌سازان رسانه ملی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مرکز پژوهش‌های اسلامی برای ایجاد ارتباط میان حوزه‌های علمیه و رسانه سازمان یافته و نظام‌مند شده است.

مدیرکل خدمات رسانه‌ای مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما ادامه داد: این مرکز توانمندی‌های لازم را در حوزه کار رسانه دارد و با پشتوانه‌های علمی و پژوهشی، مسیر برنامه‌سازی را با رویکردهای دینی و اسلامی هموار می‌سازد و بر این اساس مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما اهداف رسانه ملی را تحقق می‌بخشد.

شفیعی سروستانی یادآور شد: در چند سال اخیر مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما فعالیت‌هایی را در زمینه تولید فیلم‌نامه و تولیدات رسانه‌ای انجام داده است.

وی تأکید کرد: این ظرفیت در این مرکز پژوهشی وجود دارد تا با انجام برنامه تحقیقاتی و تخصصی در حوزه کودک و نوجوان، نقاط قوت و ضعف را در این برنامه‌ها شناسایی کرده و راهکارهایی برای رفع نواقص ارائه دهد.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول