اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان:

بارش‌های پراکنده در زنجان برای امروز پیش‌بینی شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان زنجان گفت: فعالیت این سامانه منجر به بارش‌های پراکنده در سطح استان می‌شود.

بارش‌های پراکنده در زنجان برای امروز پیش‌بینی شده است

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را طی چند روز آینده عمدتاً صاف پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: بارندگی پیش‌بینی شده برای امروز قابل توجه نخواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی طی روز دوشنبه در سطح استان زنجان افزود: به غیر از روز دوشنبه تا چهار پنج روز آینده بارندگی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان حداقل دمای شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته چهار درجه زیر صفر اعلام کرد و گفت: حداکثر دمای این شهر در این مدت هشت درجه بالای صفر بوده است.

*افزایش پنج درجه‌ای دمای زنجان نسبت به دیروز

وی دمای فعلی شهر زنجان را صفر عنوان و اضافه کرد: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت افزایش پنج درجه‌ای را نشان می‌دهد.

یاغموری حداقل دما در دو شهر زنجان و خرم‌دره را چهار درجه زیر صفر اعلام و اضافه کرد: دمای قیدار هم در این مدت در سردترین زمان چهار درجه زیر صفر گزارش شده است.

وی دمای ماهنشان را در سردترین زمان سه درجه زیر صفر اعلام و ادامه داد: پایین‌ترین دمای شهر آب‌بر طی 24 ساعت گذشته 2 درجه بالای صفر بوده است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه آب‌بر بیشترین دمای استان را طی 24 ساعت گذشته داشته است، اضافه کرد: این شهر در بعد از ظهر روز گذشته دمای 11 درجه‌ای را تجربه کرده است.

انتهای پیام/73004/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول