اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

تجربه نخستین بارش زمستانی در ساری/ سریال آبگرفتگی قسمت آخر ندارد

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از فصل زمستان، اولین بارش زمستانی در مرکز مازندران شروع به باریدن کرد و پس از گذشت دو ساعت از بارش باران، انگار سریال آبگرفتگی خیابان‌های شهر ساری قسمت آخر ندارد.

تجربه نخستین بارش زمستانی در ساری/ سریال آبگرفتگی قسمت آخر ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امروز سه شنبه در پنجمین روز از فصل زمستان، اولین بارش زمستانی در این شهرستان شروع به باریدن کرد.

این بارش که از پیش از ظهر امروز شروع به باریدن کرد، باعث شادی شهروندان ساری شد.

همچنین با این بارش زمستانی در مناطق کشاورزی که محصولات دیمی مانند کلزا، گندم ، جو و... زراعت می‌شود، باعث خوشحالی کشاورزان این شهرستان شد.

پس از گذشت باریدن دوساعته باران در خیابان‌های این شهرستان، انگار سریال آبگرفتگی خیابان‌های شهر ساری قسمت آخر ندارد.

به دنبال این بارش باران و عدم جدول‌کشی مناسب از سوی شهرداری ساری در خیابان‌های منتهی به بلوار امام رضا (ع) این مسئله باعث آبگرفتگی این خیابان‌ها شد.

شهروندان ساروی که در خیابان‌های شهید جهان‌پیما، قاسمی و کوچه شهید بخشی سکونت دارند از مشکلاتی که در این مسیر به وجود آمده است، گلایه‌مند هستند.

در اکثر اوقات پس از اندکی بارش شدید باران بعضی از کسبه‌های خیابان شهید جهان‌پیما دچار خسارت می‌شوند.

نبود جدول‌کشی مناسب و آسفالت استاندارد باعت تشدید آبگرفتگی در این خیابان‌ها شده که همین امر باعث نارضایتی شهروندان ساروی از شهرداری این شهر شده است.

با وجود هنرستان شهید هاشمی‌نژاد و ابوذر غفاری در خیابان شهید جهان‌پیما که رفت و آمد را برای دانش‌آموزان بسیار دشوار کرده است، هنوز اقدام مؤثری از سوی مسئولان برای این خیابان صورت نگرفته است.

کوچه‌ای که به هنرستان شهید هاشمی‌نژاد منتهی می‌شود اکثر اوقات با اندکی بارش مانند دریاچه‌ای پر از آب می‌شود که عبور دانش‌آموزان را برای رسیدن به مدرسه بسیار سخت می‌کند.

دانش‌آموزان برای رسیدن به مدرسه باید مسیر دورتری به غیر از این کوچه را انتخاب کنند.

بارش باران یک نعمت الهی محسوب می‌شود، اما در کنار همین نعمت الهی اگر زیرساخت‌های مناسبی از سوی مسئولان صورت نگیرد، باعث شکل‌گیری تلفات جبران‌ناپزیری می‌شود که سیل اخیر بهشهر، چالوس و نوشهر مشخصه بارز این موضوع است.

به گزارش فارس، در حال حاضر بارش باران در چند شهر مازندران ادامه دارد.

انتهای پیام/2296/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول