اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوادث غیرمترقبه خوزستان خبر داد

بارش باران در شهرهای شمالی و شمال شرقی خوزستان/ احتمال طغیان رودخانه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان با اشاره به بارش باران‌های شدید در شهرهای شمالی و شمال شرقی خوزستان گفت: احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها نیز وجود دارد.

بارش باران در شهرهای شمالی و شمال شرقی خوزستان/ احتمال طغیان رودخانه‌ها

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: پیش‌بینی‌های بارش باران با ورود سامانه مدیترانه‌ای به مرز‌های خوزستان از ساعتی دیگر محقق می‌شود و بارش‌های باران به صورت رگباری و شدید خواهد بود.

وی با اشاره به هشدارهای داده شده ستاد‌های بحران در سراسر استان خاطرنشان کرد: میزان بارش باران‌ها در شهرهای شمالی و شمال شرقی خوزستان بیشتر است و به این دلیل هشدارهای بیشتری به این شهرها داده شده و ستادهای بحران در این شهرستان‌ها در حال آماده‌باش به سر می‌برند.

آملازاده با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های موردنیاز برای مقابله با آبگرفتگی معابر تأمین شده است، تصریح کرد: فرمانداری‌ها برای تأمین دستگاه‌ها اقدام کرده‌اند.

این مسئول درباره شهرهایی که بارش باران در آنها بسیار محتمل است، عنوان کرد: در شهرهای دزفول، اندیمشک، ایذه، باغملک، بهبهان، مسجدسلیمان و شوش میزان بارش‌ها بسیار چشمگیر خواهد بود.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه خوزستان با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده تأکید کرد: بارش‌های باران قرار است از اواخر وقت روز پنج‌شنبه تا اواخر وقت روز جمعه ادامه داشته باشد.

آملازاده با اشاره به اینکه میزان بارش‌ها بسیار چشمگیر است، اذعان داشت: بارش‌های باران بسیار چشمگیر است و تاکنون پیش‌بینی‌ها تا بیش از 50 میلیمتر بارش در شهرهای شمالی و شمال شرقی را نشان می‌دهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه بارش‌‌های باران در شهرهای شمالی خوزستان بیشتر است، افزود: احتمال طغیان رودخانه و سیلابی شدن رودخانه‌های خوزستان وجود دارد و به این دلیل مردم از حضور کنار رودخانه‌ها و سکونت در این مناطق خودداری کنند.

انتهای پیام/72006/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول