اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه گذشته صورت گرفت

افزایش 32 درصدی بارش برف و باران در فریدونشهر

خبرگزاری فارس: مسئول اداره هواشناسی ‌فریدون‌شهر گفت: در سه ماهه گذشته در فریدون‌ شهر 43.2 درصد بارش داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32درصد افزایش بارش داشته است.

افزایش 32 درصدی بارش برف و باران در فریدونشهر

محمدرضا رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در سال زراعی امسال نزدیک 270 میلی‌متر بارش در شهرستان فریدون شهر داشتیم، اظهار کرد: بارش‌های اخیر در فریدون‌‌شهر در مجموع 43.2 میلی‌متر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این مقدار بارش در فریدون‌شهر نسبت به بلند مدت نرمال بوده است، افزود: مقدار بارش نرمال تقریباً نزدیک 540 میلی‌متر است.

مسئول اداره هواشناسی فریدون‌ شهر تصریح کرد: در سه ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 میلی‌متر افزایش بارش داشته‌ایم که این مقدار معادل افزایش 32درصدی گزارش شده است. 

وی با اشاره به اینکه بیشتر بارش‌های این شهرستان به صورت برف بوده است، گفت: از 43.2 میلی‌متر بارش فقط 13 میلی‌متر باران و بقیه به صورت برف باریده است.

رفیعی در مورد مرکز هواشناسی در فریدون‌ شهر افزود: پیش‌بینی هوای فریدون‌ شهر توسط خود مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان انجام‌ می‌شود اما اخطارهای لازم و نیز برخی از پارامترها را در خود شهرستان و توسط این مرکز انجام و اعلام می‌شود.

وی همچنین از ذخیره برفی و نیز بارش‌های قابل توجه در زمستان امسال طبق پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خبر داد.

انتهای پیام/63012/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول