اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی کشتی پرسپولیس جویبار:

پرسپولیس فقط برای فینال به روی تشک می‌رود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار گفت: کشتی‌گیران پرسپولیس فقط برای فینال به دیدار صدرای بابل می‌روند.

پرسپولیس فقط برای فینال به روی تشک می‌رود

غلامرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در آستانه دیدار تیمش مقابل داماش صدرا بابل در مرحله نیمه نهایی اظهار داشت: کاش دیدار دو تیم مازندرانی در فینال برگزار می‌شد.

وی افزود: مسابقه دو تیم پرسپولیس و داماش با توجه به حضور کشتی‌گیران با تجربه و مطرح در هر دو تیم می‌تواند جالب و تماشایی شود.

این مربی کشتی بیان داشت: نخستین دوره لیگ را تجربه می‌کنیم که کادر فنی کشتی‌گیران خوب و به نامی را برای قهرمانی جذب کردند که اگر بخواهیم، می‌توانیم قهرمان لیگ شویم.

سرمربی پرسپولیس جویبار تصریح کرد: در مرحله مقدماتی در شش مسابقه کشتی‌های خوبی گرفتیم که در نهایت کادرفنی نسبت به عملکرد کشتی‌گیران رضایت داشت.

محمدی گفت: دو تیم پرسپولیس و داماش از تیم‌های خوب لیگ کشتی ایران هستند که توانستند با موفقیت به مرحله نیمه نهایی برسند.

وی افزود: کشتی‌گیرانم در مرحله نیمه نهایی با تمام قوا و تجربیاتی که در مسابقات مختلف کسب کردند فقط برای پیروزی روی تشک خواهند رفت تا به فینال برسند.

محمدی از آمادگی خوب و بالای کشتی گیرانش خبر داد و یادآور شد: با توجه به تمرینات خوب  و فشرده کشتی‌گیران این تیم آماده مسابقه نیمه نهایی و حتی مسابقه فینال هستند.

سرمربی پرسپولیس جویبار در پایان اظهار داشت: در صورت پیروزی مقابل داماش در مرحله نیمه نهایی مطمئن باشد که پرسپولیس در فینال برنده می‌شود.

به گزارش فارس، تیم پرسپولیس جویبار در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام ولایت سه شنبه 12 دی از ساعت 10 در سالن ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران به دیدار دیگر تیم هم استانی خود داماش صدرا بابل می‌رود.

تیم برنده این مرحله راهی فینال و تیم بازنده نیز راهی مرحله رده‌بندی می‌شود.

انتهای پیام/86005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول