اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراد محمدی در گفت‌وگو با فارس:

پرسپولیس جویبار از مدعیان لیگ کشتی است

خبرگزاری فارس: مربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار با اشاره به اینکه با پیروزی مقابل سایپا تنکابن پا به مرحله نیمه نهایی لیگ خواهیم گذاشت، گفت: در صدد هستیم با همت و تلاش کشتی‌گیران در نخستین دوره قهرمان لیگ شویم.

پرسپولیس جویبار از مدعیان لیگ کشتی است

سیدمراد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: کشتی‌گیران بسیار خوب و جوانی را جذب باشگاه کردیم که با توجه به جوان‌گرایی از مدعیان قهرمانی هستیم.

وی تصریح کرد: با حمایت مدیرعامل باشگاه کشتی‌گیران و کادر فنی خوبی داریم و در صدد هستیم با همت و تلاش کشتی‌گیران در نخستین دوره قهرمان لیگ شویم.

مربی کشتی پرسپولیس جویبار در ادامه گفت: در دهمین دوره لیگ تیم‌ها و کشتی‌گیران با تجربه و جوانی جذب باشگاه‌ها شدند که در نهایت شاهد رقابت خوب و نزدیک بین کشتی‌گیران بودیم.

محمدی ابراز داشت: کشتی‌گیران آمادگی خوبی دارند و با پیروزی مقابل سایپا تنکابن می‌خواهیم با روحیه بالا راهی مرحله نیمه‌ نهایی شویم.

وی افزود: برای صعود خیال‌مان راحت است و اگر مربیان تیم صلاح بدانند شاید با ترکیب دوم مقابل سایپا تنکابن حاضر شویم.

محمدی درباره میزبانی تهران در مرحله نهایی این رقابت‌ها خاطر نشان کرد: در این مورد صحبتی ندارم ولی از اینکه یک شهر بی‌طرف میزبان مرحله نهایی شده برای هر چهار تیم این مرحله خوب است.  

به گزارش فارس، تیم پرسپولیس جویبار در هفته ششم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور امروز پنج‌شنبه هفتم دی از ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن ورزشی امام رضا (ع) تنکابن مهمان سایپا تنکابن است.

انتهای پیام/86005/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول